Gpa titan billigast???

Lollan

Trådstartare
Var är den absolut billigaste gpa titan ni nånsin sett??
det billigaste jag sett är 3300 kr, men det måste finnas billigare
eftersom det är en ganska dyr affär...

Det är jättebra att du är intresserad av att lägga pengar på en sådan viktig säkerhetsdetalj som hjälmen är men ett råd är att leta fram det engelska testet som gjort på hjälmar nyligen. Det redovisades i Hästmagazinet eller Ridsport i våras. Där låg GPA-hjälmarnas betyg långt under vad man kan förvänta sig av en hjälm.

Kan ingen vänlig själ hjälpa skriva vilka hjälmar som var att rekommendera (Det är inte lätt där ute i hjälmdjungeln....)Fast GPA titan är ju snygg och väldigt skön...Har oxå tittat drömmande på dessa behöver verkligen byta min Horka hjälm för 150:- i Ekos fyndlåda...

Jag har inte läst testet: men jag rekommenderar Charles Owen Showhat. Priset ligger runt 1000 kr, men dom går ut produktion nu så dom borde finnas att hitta billigare. Är jättesköna och snygga.

3300 är nog också det billigaste jag sett.. dyrast var nog 4200(!)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
680
Senast: Hermelin
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Windy
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 138
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar