***gotlandsruss***

E

Elwira

Hej.. tänkte kika vad ni här på Buke gör med era russ? Använd görna en massa bilder... Dom säger ju;En bild säger mer än tusen ord! :love:

Sv: ***gotlandsruss***

Elwira skrev:
Hej.. tänkte kika vad ni här på Buke gör med era russ? Använd görna en massa bilder... Dom säger ju;En bild säger mer än tusen ord! :love:

Jag kör ponnytrav med mitt russ!

bullebull.jpg

DSC01658.jpg

Sv: ***gotlandsruss***

Vad vi gör med Snoffan vet ju de flesta redan antar jag... :angel: :D Här är iaf bilder på henne ifrån en annan tråd:
Bilder på b-ponnyer!

Senast igår så vann hon sin klass för 3:e året i rad på russens "Grand Final" - GuldRuss på Skansen. Nu vågar man ju inte ställa upp där nå' mer, tänk om man skulle bryta "sviten"... :eek: :D

Nästa projekt är Riksfinalen för 3-åringar i Halmstad så körkursen för Ankan som vi var anmälda till får stryka på foten denna ggn... :( Hoppas att det kommer fler tillfällen.
Vi avslutar sedan med Roslagens Ungponnyutställning. Sedan får vi se, jag hoppas på lite körkurser ngnstans! :bump: Under tiden tränar vi hemma för vår lokala "coach". :)

//M

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 781
Senast: tara
·
Kultur Jag pratar nästan uteslutande engelska i vardagen, men ett svenskt ord som slinker ur mig lite då och då är "nämen". Min man frågade...
2
Svar
34
· Visningar
1 626
Senast: hastflicka
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix