Göteborgsträff?

Lillelorden

Trådstartare
Det blev ju aldrig av någonting i vintras/våras, men nu är sommaren här och jag tycker definitivt att det är dags för Buketräff i Götet!

Föreslår Slottskogshäng av picknicktyp i början av Juli! Är det någon som är på? :up:

Jag är absolut på! Men jag har ett önskemål om att det blir från v 29 (mitten av juli) eftersom min semester börjar då :D

@nyponros
Hurra! Hoppades på att du skulle haka på, vill så himla gärna träffa dig :)

Ok, vilka datum snackar vi då? Jag jobbar hela sommaren så för mig är det liksom hugget som stucket. :)

Jag vill! Jobbar på schema som ser ut ungefär enligt "jobba tre dagar och vara ledig två" så för mig kan det vara vardag som helg om jag är ledig, men jobbar jag så gör jag det antagligen 06.30-19.00. Föreslå något ni :)

Jag vill träffa dig också @Lillelorden :love:
Och er andra!
Jag har aldrig varit på en buketräff förut, haha. Jag är ledig från den 14 Juli till 10 Augusti (herregud att läsa det där känns helt sjukt, första betalda semestern :D ) och däremellan kan jag nog typ när som helst :).

Jag är också på om jag kan! Jobbar kontorstider men har full semester från vecka 29! Kan ju dock hända att jag råkar åka bort ett slag, men är jag hemma kommer jag!

Då låter det som om vi preliminärt spikar 16:e om inte vilda protester uppstår! :up:

Kul gäng! Hoppas även att fler ansluter, självklart är alla som på något vis kan gå/åka/flyga/skutta till Göteborg välkomna! Tagga på! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 137
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka