Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Teknikmagasinet har ibland billiga. Elgiganten. H&M i femman har börjat sälja skydd, kanske inte plånböcker dock. Inte kollat jättenoga. :)
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Ska in till Femman imon nämligen. Upptäckte förut en spricka på baksidan.. Haft 4sen i ett år och NU kmr det en spricka, haha :) Har ju inte ens tappat den idag. Har min unge med mig imon & han lär ju bli gnällig om vi går i hundra affärer ;) Därav min fråga :) H&M ska kollas in, Clas Ohlson & TM.
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Teknikmagasinet har mängder med skal och skydd och en hel del plånböcker. Iaf här i min lilla stad.
Deras plånböcker kostar 150:-
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Jag slinker in och kollar :) Billigare att beställa ifrån Fyndiq visserligen, men kag vill inte att sprickan blir större :p Ska få den lagad, men inte just nu bara.
 

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: Fetaost
·
Fordon Vad har ni för bilar? Vi behöver köpa en till bil i familjen och är ute efter en prisvärd, bränslesnål bil som är pålitlig och alltid...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 784
Senast: Snubbelfot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 748
Senast: Mabuse
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp