Hambo

Trådstartare
I går kom jag ÄNTLIGEN i väg till Göteborgs galoppbana !
Jag vet inte varför jag fått ett Negativt intryck av den, men jag måste säga att det var en upplevelse att vara där !
Det var så lugnt och harmoniskt där på nåt sätt .
Jag tyckte att jag märkte skillnad både på tränare,häst ägare , och framför allt på hästarna ! Jag såg ju inte alla lopp då jag var tvungen att lämna tidigt och åka tillbaka till Skåne .
Men... Det var verkligen en upplevelse !

Hej från Hambo

Sv: Göteborg

Vad roligt att höra! :)

Nu jobbar jag ju inte där i ar pga att jag sitter fast pa ett annat jobb i Tyskland, men det är trevligt att höra sana positiva omdömen..

Önskar att jag hade varit där ocksa, men jag far väl försöka hitta en galoppbana häromkring istället..;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 398
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 879
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 259
Senast: manda
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 500

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30