Göteborg i januari

elmelts

Trådstartare
Nu har jag anmält bägge mina taxar till Sv.vinnar utställningen i Göteborg. De visas på söndagen. Någon mer som ska dit? Vilken ras har ni?

Sv: Göteborg i januari

Jag ska dit! :bump:
Utan hund - med kamera, berädd att fota allt på fyra ben som befinner sig i en utställningsring :D

Japp ställer en av mina rhodesian ridgebacks på MyDog fre-lör samt på rasklubbens utställning på söndagen.

Jag har anmält en Fralla till söndagen.
Dom har ju bommat en aning med min ras.. Ställs på torsdagen och söndagen.. Orkar inte vara hemifrån så länge så jag åker endast på söndagen..

Jag ska dit :bump: Längtar :)!
Ska ställa ut en Mops och min gamla långhåriga Collie :) (Veteranklass)

Sedan är kameran framme så jag kommer även va igång där och fota,fota :D

Jag har anmält en Fralla till söndagen.
Dom har ju bommat en aning med min ras.. Ställs på torsdagen och söndagen.. Orkar inte vara hemifrån så länge så jag åker endast på söndagen..

Så är det för taxarna också, undrar vad de tänkte på när de la det så. De som har långt kan oftast inte stanna bägge dagarna.

Jag ska dit och ställa min American Akita tik. Hon är inte så gamal så det blir valpklass för hennes del. Hon kommer att visas på fredagen och lördagen.

Jag är redan jättenervös eftersom jag är väldigt ny på detta, men kul ska de bli :)

Jag ska dit med lilljessicah och smyga på Alla Bukare som ska ställa ;)

Nej men allvarligt, vi kanske ska ta en buketräff på samma gång ?
Iaf dom ska dit men inte ska ställa?

Jag har anmält Maya till fredagen och lördagen. Rasen vet du ju :)
Men för alla andra kan jag tala om att hon är Greyhound.
Synd att du ska ställa söndagen. Vi sover över på hotell mellan fredagen och lördagen men åker hem lördagkväll. Vore kul att ses.

Hihi jag har bara med mig en frulle till utställningen.
Antingen är de andra hemma eller så busar de gärnet hos kompisen i GBG... Har inte riktigt planerat så långt..

Men ni får gärna kika in den jag har med mig! :D

*kl* (hoppas det är ok?)

Hur gör man om man vill anmäla sig? Är det en utställning som passar både oställd hund och helt grön ägare?

*kl* (hoppas det är ok?)

Hur gör man om man vill anmäla sig? Är det en utställning som passar både oställd hund och helt grön ägare?

Har hunden aldrig varit på utställning eller är van vid enorma folkmassor, mkt hundar och ständigt oväsen så skulle inte jag ta med den dit. Tror nog att anmälningstiden gick ut igår ändå.
Hade med en gråhund dit för ngt år sen, hon hade vissats utomhus innan. Hon blev så trött av allt liv så hon inte visste vad hon skulle göra. Låg bara och flämtade.

Gå dit och njut ensam utan hund istället, det ska jag Jessan göra :D

Jag ställer inte min Vessla eftersom jag anser att hon är för grön, även om hon precis uppnått rätt ålder.

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 068
Senast: Myrten
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 682
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka