Göra hemsida - svårt??

I

_Ishästen_

Har läääänge funderat på att göra en hemsida men det har som aldrig blivit av eftersom jag & datorer inte brukar funka så bra ihop :crazy:
Nu har jag då ändå bestämt mig för att göra ett tappert försök :D
Har dock ingen aning om hur man gör osv....
Kan nån hjälpa mig lite eller finns det nån lättförståelig sida på internet som beskriver hur man gör? Vad behöver man för program?
Finns det nån gratis sida som man kan lägga upp hemsidan på sen?
Är det svårt att göra en hemsida? :crazy: :smirk:
 
Sv: Göra hemsida - svårt??

Hey, jag har gjort en sida hos www.freewebs.com. Ganska enkelt oxå :) Och gratis :banana: Du kan ju testa det, o om du har ngr problem med det är det bara att ropa på msn :) Lycka till :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 211
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 430
Senast: Sasse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 870
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp