Göra egen hemsida, olika gratisalternativ?

Z

Zora

Hjälp en stackars sate som inte alls kan särskilt mycket om detta. Har funderat länge på att ha en egen liten hemsida som många andra har. :) Jag har förstått att man antingen kan betala för det eller så finns det gratisalternativ. Det enda gratisalternativet jag känner till är spray. Är det något ni rekomenderar att använda eller finns det något ni anser vara bättre?
 
Passagen finns också.
De har ingen hemsidebyggare, så du får bygga själv.
Filerna laddas upp med ftp-program, det finns ingen webftp (som det gör på de flesta andra gratisställerna).

Passagen, Geocities, Brinkster är de jag kan komma på som är gratis.
 
Kolla upp om det ingår gratis hemsideutrymme med ditt internetabbonemang. Att använda sig av av det brukar vara enklast och dessutom reklamfritt (!)
 
freewebs som nämndes i föregående inlägg är mycket bra. det är reklamfritt och gratis. dock får du bygga sidorna med hjälp av html (alltså ingen sidbyggare ála klipp-och-klistra) :)
 
Tack för era svar! :bow:

Jag har hört en del om html och tycker det verkar lite knepigt, men å andra sidan kanske det är kul att lära sig om man lyckas. Ska kolla runt bland era förslag och se om jag hittar något jag kan bemästra. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 134
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 000
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp