Good Future

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare albasanis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 782
Sv: Good Future

Menar du Good Future 741?

Han föddes 1984 i Tyskland och importerades till Sverige 1987. Han dog förra året och var då A-premierad. Han tävlades i dressyr av Susanne Gielen med segrar upp till I1.

Hans exteriöra utlåtande var; välutvecklad maskulin hingst av utmärkt ridhästmodell. Lång välansatt hals, kort manke, övrigt bra överlinje. Något gracil fram men nöjaktigt korrekt. Mycket goda rörelser. 98888.

T o m 2003 hade han avkommor placerat sig upp till GP dressyr och M3 fälttävlan.

Här http://www.allbreedpedigree.com/good+future är bild och stam.

Hade ett sto e. Good Future-Kaliber på foder för ett antal år sedan. Underbar märr som tyvärr råkade ut för en olycka i hagen och inte överlevde... :( Tråkigt att GF är död. Finns han möjligen för semin?

Good Future är morfar till Malin Baryards Espri och Stall Lagerfeldts QL som båda går 150-hoppning.

Hade en jättetrevlig dotter som hette Bigarreau som jag har för mig var bäst i sin årgång som tre- eller fyraåring, hade dubbeldiplom. Vet inte vad som hände med den sedan?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Lövsta Future Challenge har haft finaler på SIHS 2024 och vinnarna heter Anita Roslund med Fontanell och Linnea Holmgren och QC Sir Dennis.
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: Freazer
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
22 989
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Spegelreflekterande fönsterfilm
  • Mata inte Trollen
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur