Det blir lika kul som att gå med i skytteklubben och träffa vännerTänkte anmäla honom till sjöscouterna och ge honom en optimstjolle i julklapp. Hoppas han får nya vänner där som kan få honom på bättre tankar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir lika kul som att gå med i skytteklubben och träffa vännerTänkte anmäla honom till sjöscouterna och ge honom en optimstjolle i julklapp. Hoppas han får nya vänner där som kan få honom på bättre tankar.
Bra idé. Har de ungdomsförbund så långt ner som i 10-årsåldern? Som typ Unga örnar. (Unga fiskmåsar kanske?)Har du försökt att få honom politiskt intresserad? Tänker att ett ungdomsparti med Västgöta-vänner kan få honom på bättre tankar!
Det borde finnas, hur ska barn annars kunna växa upp med riktiga traditioner och vara fria från Norrlands skadliga påverkan?Bra idé. Har de ungdomsförbund så långt ner som i 10-årsåldern? Som typ Unga örnar. (Unga fiskmåsar kanske?)
Jag har ett hemligt knep. Varje kväll när han somnat så sätter jag på låten "Mi bu" med Maclains på repeat och spelar den hela natten som hjärntvätt. Lite småfult men det är ju för den lille vöddens bästa.Det borde finnas, hur ska barn annars kunna växa upp med riktiga traditioner och vara fria från Norrlands skadliga påverkan?
Men vad gör jag som mamma om han vill börja spela fiol eller ännu värre.....anmäler sig till sekten Vasaloppet
Kallas det inte för IQ fiskmås?Bra idé. Har de ungdomsförbund så långt ner som i 10-årsåldern? Som typ Unga örnar. (Unga fiskmåsar kanske?)
Ok, jag kanske har ett problem... jag är ju född och uppvuxen i Svealand men är ihop med en norrlänning
Förvänta er ingen hemspråksundervisning till barnen bara.Ok, jag kanske har ett problem... jag är ju född och uppvuxen i Svealand men är ihop med en norrlänning
Då ringer du säpo. Kan vara tecken på radikalisering.Men vad gör jag som mamma om han vill börja spela fiol eller ännu värre.....anmäler sig till sekten Vasaloppet
Ok, jag kanske har ett problem... jag är ju född och uppvuxen i Svealand men är ihop med en norrlänning
Ge din partner en norrlands guld och när denne vill vara för sig själv en stund, så sticker du
(Det finns olika typer av humor i den är tråden.
Den allra vassaste humorn är enligt mitt förmenande på ett övergripande plan; att det är så uppfriskande oklart åt vilket håll man ska fly över Dalälven om man ska vara trådpolitiskt korrekt.)
Det ökar sannolikheten att han vill vara för sig själv en stund, medan nån random krukväxt får tvångsdricka.Men han dricker inte öl...
Då ringer du säpo. Kan vara tecken på radikalisering.
Att fly längs med, och uppströms Dalälven lär vara allra svårast. Och vid Gagnef, vid sammanflödet av öst och väst inträder stora beslutsångesten; ska jag fly nord eller i väst?Klart svårast är i öst-västlig riktning.
Att fly längs med, och uppströms Dalälven lär vara allra svårast. Och vid Gagnef, vid sammanflödet av öst och väst inträder stora beslutsångesten; ska jag fly nord eller i väst?