Jag ska prova, men tänk om han hinner skjuta förstJag tycker du ska förskjuta din bror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska prova, men tänk om han hinner skjuta förstJag tycker du ska förskjuta din bror.
Ni har ju provat en gång och misslyckats med Göta KanalVi måste bygga en älv till i södern, så att vi får en tydlig gräns!
Då blir det sk hedersmord. Det är ganska sällsynt. Om din bror inte är extrem behöver du nog inte oroa dig.Jag ska prova, men tänk om han hinner skjuta först
Apropå flyktingstöm. Har ni inte sett på tv den organiserade flyktingström som varje år sker i Vansbro? Tusentals försöker simma över Dalälven. Det har tom fått ett namn. Vansbrosimmet! Hur kan de tillåta sådant?
Hotar norrländska moralen?Sexuellt avvikande gummifetischister som hotar den norrländska moralen.
Jag skäms för att säga det men jag är mdlem i den sekten.Men vad gör jag som mamma om han vill börja spela fiol eller ännu värre.....anmäler sig till sekten Vasaloppet
Ja, vad ska ni med mössor till nere i söder? Varför gnälla över ett förbud som ändå inte påverkar er?Det här gäller bara Stockholm och Göteborg va? Jag är nämligen lite orolig att jag ska bli hemskickad till mörkret, granskogarna och snön nu i vinter. Jag läste på ett flygblad om katastrofläge och att alla ska skickas hem! Även att mössor ska förbjudas här i söder!
Hjälper det inte ens att jag har fast jobb och har assimilerat mig så mycket jag kan? Det slipper visserligen ut ett 'he' eller 'shu' emellanåt, men jag lovar att jag ska bättra mig!
Nä men vad F nu ska vi inte kritisera oss stackare som flytt från knappt isfritt vatten. Det är starka skäl för asylApropå flyktingstöm. Har ni inte sett på tv den organiserade flyktingström som varje år sker i Vansbro? Tusentals försöker simma över Dalälven. Det har tom fått ett namn. Vansbrosimmet! Hur kan de tillåta sådant?
Jag håller med. Jag bodde nära norska gränsen tidigare, total invasion av norrmän! Gick ju inte att bo kvar så jag flyttade till östkusten istället, med gräns till havet. Nu är det bara de där hemska finlandsfärjorna som måste stoppas, snacka om organiserad invandring, företag som tjänar massor på att folk tar sig hit över vattnet!Jag tycker gränsen mot Norge ska stängas också.
Jag har hört att norrmän åker till Sverige för att handla mat,
Vadå vi behöver väl maten själva!
Hälsar hungrig stockholmare
Mössorna delar faktiskt ut av flyktingsmugglarna som organiserar det hela. Hur ska de ananrs kunna veta vem som tagit betalt av vilken flykting?Och pengar har dom då. Har råd med fina våtdräkter, speciella mössor mm för att göra flykten så bekväm som möjligt
Du får garanterat jobb däruppe!Nu när jag tänker efter så är jag ju 1/4 norrlänning. Morfar kom från Råneå.
Måste kvalificera för nånting...
Det här gäller bara Stockholm och Göteborg va? Jag är nämligen lite orolig att jag ska bli hemskickad till mörkret, granskogarna och snön nu i vinter. Jag läste på ett flygblad om katastrofläge och att alla ska skickas hem! Även att mössor ska förbjudas här i söder!
Hjälper det inte ens att jag har fast jobb och har assimilerat mig så mycket jag kan? Det slipper visserligen ut ett 'he' eller 'shu' emellanåt, men jag lovar att jag ska bättra mig!
Då ringer du säpo. Kan vara tecken på radikalisering.
Hotar norrländska moralen?
Nej nej norrlänningarna förstör ju stockholmarnas moral...
Snart kommer alla prata så långsamt som norrlänningarna. Allt kommer ta dubbelt så lång tid... Det har vi inte tid för..
Hela Stockholm kommer försegas..
Gah, enda problemet med Göta Kanal är att vi glömde vakttornen. Och taggtråden. Och soldaterna i grå kappa och dragna gevär.Ni har ju provat en gång och misslyckats med Göta Kanal
Gör om - gör rätt