golit stänger gränsen

Sexuellt avvikande gummifetischister som hotar den norrländska moralen.
Hotar norrländska moralen?
Nej nej norrlänningarna förstör ju stockholmarnas moral...
Snart kommer alla prata så långsamt som norrlänningarna. Allt kommer ta dubbelt så lång tid... Det har vi inte tid för..
Hela Stockholm kommer försegas..

Nu när jag tänker efter så är jag ju 1/4 norrlänning. Morfar kom från Råneå.
Måste kvalificera för nånting...

Det här gäller bara Stockholm och Göteborg va? Jag är nämligen lite orolig att jag ska bli hemskickad till mörkret, granskogarna och snön nu i vinter. Jag läste på ett flygblad om katastrofläge och att alla ska skickas hem! Även att mössor ska förbjudas här i söder! :eek:
Hjälper det inte ens att jag har fast jobb och har assimilerat mig så mycket jag kan? Det slipper visserligen ut ett 'he' eller 'shu' emellanåt, men jag lovar att jag ska bättra mig!

Men vad gör jag som mamma om han vill börja spela fiol eller ännu värre.....anmäler sig till sekten Vasaloppet :(
Jag skäms för att säga det men jag är mdlem i den sekten. :(
Har försökt ta mig ur den men det år liksom bara inte. Har man en gång blivit upptagen i dn heliga sekten står man för alltid i deras rullor. :cry: Jag förbannar min västgötavän som lurade i mig som urskånsk att den sekten var "the next big thing". :rage:

(Och som vanligt är det inte flickan ifilmen som har skrivit brevet.. :p)

Det här gäller bara Stockholm och Göteborg va? Jag är nämligen lite orolig att jag ska bli hemskickad till mörkret, granskogarna och snön nu i vinter. Jag läste på ett flygblad om katastrofläge och att alla ska skickas hem! Även att mössor ska förbjudas här i söder! :eek:
Hjälper det inte ens att jag har fast jobb och har assimilerat mig så mycket jag kan? Det slipper visserligen ut ett 'he' eller 'shu' emellanåt, men jag lovar att jag ska bättra mig!
Ja, vad ska ni med mössor till nere i söder? Varför gnälla över ett förbud som ändå inte påverkar er? :cautious:

Apropå flyktingstöm. Har ni inte sett på tv den organiserade flyktingström som varje år sker i Vansbro? Tusentals försöker simma över Dalälven. Det har tom fått ett namn. Vansbrosimmet! Hur kan de tillåta sådant? :rage:
Nä men vad F :rage: nu ska vi inte kritisera oss stackare som flytt från knappt isfritt vatten. Det är starka skäl för asyl

Jag tycker gränsen mot Norge ska stängas också.
Jag har hört att norrmän åker till Sverige för att handla mat,
Vadå vi behöver väl maten själva!

Hälsar hungrig stockholmare
Jag håller med. Jag bodde nära norska gränsen tidigare, total invasion av norrmän! Gick ju inte att bo kvar så jag flyttade till östkusten istället, med gräns till havet. Nu är det bara de där hemska finlandsfärjorna som måste stoppas, snacka om organiserad invandring, företag som tjänar massor på att folk tar sig hit över vattnet!

I första omgången omfattar det Stockholm, Göteborg och Malmö men man tittar givetvis också på andra städer där det finns en oroande tillväxt av inflyttade/vandrade norrlänningar så ingen kan känna sig säker.

Vet du inte att du söka om undantag från mössförbudet (gäller dock inte "smugglarmössor" som förbjudits av SÅPO) om du har synnerliga skäl, pröva med att mössan är en del av din personlighet. Vet om en som fick det godkänt efter överklagande. Du bör också jobba på språket, he och shu är känsliga saker här i söder.

Själv är jag tacksam för att min familj har varit noga med att inte släppa in någon som kommer längre norr ut än från Åmål. Vi har strikt hållit oss till Västergötland, Halland och Skåne med två undantag men dom kom från Österrike och Ungern (alltså ännu längre söderut tack och lov).

Lycka till, hoppas du får stanna!:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka