golit stänger gränsen

Är det någon som meddelat Palmegruppen?

Nytt hett möss-spår!
Äntligen någon som hakar på mitt inlägg om radikalisering. Ni andra är naiva och PK-sociala medier.

Alldeles för många tiger ihjäl terrorismvinkeln i den här tråden. Badmössorna kan dölja en norrländsk turban. Vad är det för skillnad på Islamiska staten och Norrlands nation? Där dricker de kalifatöl hela dagar. Har hört det från källor i Uppsala.

Både min mor och min man är faktiskt inflyttade sörlänningar medan min bror gjort den omvända resan och nu försöker leva som integrerad i Götaland. Men inte mer än att han tar hela sin familj på semester till hemlandet varenda år. :angel:
Självklart! Annars kan ju barnen glömma språket!

Jag gjorde det för 10 år sedan men dom tyckte inte att det var relevant. Dom hade redan undersökt ett antal mössor men ingen hade norrlandsDNA så dom la ner det. Kanske dom tar upp det igjen med den utomordentligt intressanta mössan.

Jag har hittat mer! Titta på den här artikeln i DT! Återkommande besök i Dalarna.

Bild nummer 1 är förstås väldigt komprometterande men jag blev särskilt konfunderad över bild nummer 5, som tyvärr saknar bildtext. :cautious: O_o :rofl:

Mössorna delar faktiskt ut av flyktingsmugglarna som organiserar det hela. Hur ska de ananrs kunna veta vem som tagit betalt av vilken flykting?

Äntligen någon som hakar på mitt inlägg om radikalisering. Ni andra är naiva och PK-sociala medier.

Alldeles för många tiger ihjäl terrorismvinkeln i den här tråden. Badmössorna kan dölja en norrländsk turban. Vad är det för skillnad på Islamiska staten och Norrlands nation? Där dricker de kalifatöl hela dagar. Har hört det från källor i Uppsala.

Jag har hört från säkra källor att många har dubbla mössor under den så kallade Vansbrosimningen!

Jag har hittat mer! Titta på den här artikeln i DT! Återkommande besök i Dalarna.

Bild nummer 1 är förstås väldigt komprometterande men jag blev särskilt konfunderad över bild nummer 5, som tyvärr saknar bildtext. :cautious: O_o :rofl:

Du har rätt, bild 5 är misstänklig men också bild 3 där man uppenbart försöker att lägga ut villspår och försöker utnyttja ett barn, den enda på bilden med mössa. Lägg märke till solskenet, fullständigt onödigt med mössa.:idea:

Nej nej norrlänningarna förstör ju stockholmarnas moral...
Snart kommer alla prata så långsamt som norrlänningarna. Allt kommer ta dubbelt så lång tid... Det har vi inte tid för..
Hela Stockholm kommer försegas..
Hela kulturen kommer att bli mycket långsammare. Bilarna kör långsammare, möjligheterna till dödliga trafikolyckor kommer att försvåras. Fallen av dödlig hjärtinfarkt kommer drastiskt att minska när Stockholmarna börjar anpassa sig till en lugnare språkrytm. Istället för en naturlig utsortering av defekta exemplar eller åldringar över 50, kommer Stockholmarna att överleva och fördubbla sig i evighet. Tänk vilket köttberg! Tänk vilka försörjningsproblem! Tänk så många Norrländska älvar som kommer att exploateras för deras skull! :rage:
Nej vakta gränsen, jag säger bara det

Apropå Älvdalen så börjar jag misstänka att äktenskapet mellan Carl Philip och Sofia är ett konvenansäktenskap för att upprätthålla fredliga relationer med åtminstone Norra Svealand/Dalarna. Paret visar tydligt sin ståndpunkt i mössfrågan.
Det här är inte bra, det skapar tvivel om kungahusets neutralitet i mösspolitiska frågor och det måste genast stoppas. Jag förväntar mig ett skarpt och tydligt avståndstagande från kungen och han måste vara barhuvad!

Det här är inte bra, det skapar tvivel om kungahusets neutralitet i mösspolitiska frågor och det måste genast stoppas. Jag förväntar mig ett skarpt och tydligt avståndstagande från kungen och han måste vara barhuvad!

Ett alternativ är förstås att kungen är ovetande och att det är en konspiration av mössextremister för att bygga upp ett eget kungahus. Man misslyckades med Madeleine men faktum är att man knutit två av kungabarnen till Landet Ovan Dalälven.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka