golit stänger gränsen

Det här är inte bra, det skapar tvivel om kungahusets neutralitet i mösspolitiska frågor och det måste genast stoppas. Jag förväntar mig ett skarpt och tydligt avståndstagande från kungen och han måste vara barhuvad!
3c4c2a23cad73d03ee9dd6b8bbd3e8f3d015055854c97d08b4f97dde154bf9cb_1.jpg

Ett alternativ är förstås att kungen är ovetande och att det är en konspiration av mössextremister för att bygga upp ett eget kungahus. Man misslyckades med Madeleine men faktum är att man knutit två av kungabarnen till Landet Ovan Dalälven.

Du kan ha rätt i att detta sker bakom ryggen på kungen men då har SÄPO brustit i sin bevakning eller möjligen kan någon i SÄPO vara involverad i konspirationen och medvetet undanhållit viktig information. Det är naturligtvis bekymmersamt att två personer från norr om Dalälven har nästlat sig in kungafamiljen. Vet du om man har undersökt dessa personer anknytning till Landet Längre Norr Ut?

Dessutom har Sofia vid alltför många tillfällen åkt till Syd Afrika och med tanke på att det är mycket vanligt med yllemössa i hela Afrika kan man misstänka ett nytt sydafrika spår. Såg i tidningen att hon är där nu, coincident?

Har vi i denna tråden konstaterat att allt norr om Dalälven är Norrland?
Kan någon upplysa de envisa norrlänningarna om att det är så?

Nu måste jag temporärt ta paus från denna ytterligt intellektuella diskussion och åka till Clas Olsson och köpa spik och tapetklister. Jag tänker inte offentliggöra vad skall jag använda produkterna till innan arbetet är avlutat.

Nu får det vara nog, stockholmarna, göteborgarna kan inte ta det längre. och golit tar sitt ansvar. vi stänger gränsen. det får vara slut med att välutbildade norrländska kvinnor som "söker lyckan" i storstaden.

golit vet att det väntar bostadsbrist och storstadens frestelser som HM och solarium, sånt som golit vet att norrländska välutbildade kvinnor inte behöver.

golit anser att vi norrländska män bäst hjälper de välutbildade norrländska kvinnorna i närområdet (så nära det nu blir i norrland) vi har kurser i flugbindning, ölmage och vara tyst.

Daläven är härmed stängd för överfart.

En välutbildad norrländska kan säkert hitta arbeta och försörja sig själv.

Äntligen någon som hakar på mitt inlägg om radikalisering. Ni andra är naiva och PK-sociala medier.

Alldeles för många tiger ihjäl terrorismvinkeln i den här tråden. Badmössorna kan dölja en norrländsk turban. Vad är det för skillnad på Islamiska staten och Norrlands nation? Där dricker de kalifatöl hela dagar. Har hört det från källor i Uppsala.

Snart får vi väl inte ha skoteroverall? I varje fall inte heltäckande?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka