Hedinn
Moderator
Det här är inte bra, det skapar tvivel om kungahusets neutralitet i mösspolitiska frågor och det måste genast stoppas. Jag förväntar mig ett skarpt och tydligt avståndstagande från kungen och han måste vara barhuvad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är inte bra, det skapar tvivel om kungahusets neutralitet i mösspolitiska frågor och det måste genast stoppas. Jag förväntar mig ett skarpt och tydligt avståndstagande från kungen och han måste vara barhuvad!
Ett alternativ är förstås att kungen är ovetande och att det är en konspiration av mössextremister för att bygga upp ett eget kungahus. Man misslyckades med Madeleine men faktum är att man knutit två av kungabarnen till Landet Ovan Dalälven.
Vad vi framförallt konstaterat i den här tråden är nog att geografin går i kors.Har vi i denna tråden konstaterat att allt norr om Dalälven är Norrland?
Kan någon upplysa de envisa norrlänningarna om att det är så?
Nu måste jag temporärt ta paus från denna ytterligt intellektuella diskussion och åka till Clas Olsson och köpa spik och tapetklister. Jag tänker inte offentliggöra vad skall jag använda produkterna till innan arbetet är avlutat.
Vad väntar du på? Det är din plikt som sajtens officiella @poeisluder att klämma ur dig några rader...Apropå Älvdalen så börjar jag misstänka att äktenskapet mellan Carl Philip och Sofia är ett konvenansäktenskap för att upprätthålla fredliga relationer med åtminstone Norra Svealand/Dalarna. Paret visar tydligt sin ståndpunkt i mössfrågan.
Du är nåt djupt på spåren. Hatten av för dig!
Nu får det vara nog, stockholmarna, göteborgarna kan inte ta det längre. och golit tar sitt ansvar. vi stänger gränsen. det får vara slut med att välutbildade norrländska kvinnor som "söker lyckan" i storstaden.
golit vet att det väntar bostadsbrist och storstadens frestelser som HM och solarium, sånt som golit vet att norrländska välutbildade kvinnor inte behöver.
golit anser att vi norrländska män bäst hjälper de välutbildade norrländska kvinnorna i närområdet (så nära det nu blir i norrland) vi har kurser i flugbindning, ölmage och vara tyst.
Daläven är härmed stängd för överfart.
Har vi i denna tråden konstaterat att allt norr om Dalälven är Norrland?
Kan någon upplysa de envisa norrlänningarna om att det är så?
JohoNääääj allt norr om Dalälven är inte Norrland. En stor del av Dalarna ligger där också.
Ja just det de är väl från Dalarna!Du vet att Clas Ohlson är ett norrländskt företag?
Både från Dalarna och norr om dalälven (Insjön)!Ja just det de är väl från Dalarna!
Hmmm, du kan ha en poäng där...Om man ska fly den svåraste vägen, ska man av naturen inte välja den lättare vägen.
Hör till HattpartietRäcker det inte med mössan?
Äntligen någon som hakar på mitt inlägg om radikalisering. Ni andra är naiva och PK-sociala medier.
Alldeles för många tiger ihjäl terrorismvinkeln i den här tråden. Badmössorna kan dölja en norrländsk turban. Vad är det för skillnad på Islamiska staten och Norrlands nation? Där dricker de kalifatöl hela dagar. Har hört det från källor i Uppsala.
Det är redan förbjudet enligt ett flygblad som distribuerats i Norrland. På frågan "Men det stämmer ju inte, skoteroverall är inte förbjudet?" svarar de ansvariga dels att alla detaljer inte får plats på ett flygblad, dels att de tänker i futurum.Snart får vi väl inte ha skoteroverall? I varje fall inte heltäckande?
Både från Dalarna och norr om dalälven (Insjön)!
Det är redan förbjudet enligt ett flygblad som distribuerats i Norrland. På frågan "Men det stämmer ju inte, skoteroverall är inte förbjudet?" svarar de ansvariga dels att alla detaljer inte får plats på ett flygblad, dels att de tänker i futurum.