Hedinn
Moderator
Då blir det fritt fram för alla norrlänningar att flytta till Stockholm, eftersom staden kommer tömmas på folk?Vi kan väl konstatera att ingen klarar geografidelen på medborgartestet som ju måste införas snarast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då blir det fritt fram för alla norrlänningar att flytta till Stockholm, eftersom staden kommer tömmas på folk?Vi kan väl konstatera att ingen klarar geografidelen på medborgartestet som ju måste införas snarast.
Då blir det fritt fram för alla norrlänningar att flytta till Stockholm, eftersom staden kommer tömmas på folk?
Schhh, ser lite dubbelt baraVänta nu.... vem är nr 3? En utböling, eller har du rökt på? Den här tråden blir allt flummigare.
Du vet att Clas Ohlson är ett norrländskt företag?
Ånej! Hur ska vi klara denna invasion?Då blir det fritt fram för alla norrlänningar att flytta till Stockholm, eftersom staden kommer tömmas på folk?
Hur menar du? Stockholmarna kommer ju bli avhysta först... Några enstaka kanske klarar geografitestet, men knappast så många. Så du behöver nog inte oroa dig, klura ut var du ska flytta, bara!Ånej! Hur ska vi klara denna invasion?
Tältläger och matkupongerÅnej! Hur ska vi klara denna invasion?
Alltså jag tänkte Globen. Kan man inte smälla upp fler globar?Tältläger och matkuponger
Ja, avbuklat! Jag funderade på en variant men kom inte på någon.Det känns så tryggt att hänga här på Avbuklat, där man kan läsa Sanningen. Och träna magmusklerna.
Särskilt magmusklernaDet känns så tryggt att hänga här på Avbuklat, där man kan läsa Sanningen. Och träna magmusklerna.
Vi förväntar oss att du tränar på korrekt uttal en timme framför spegeln varje dag varje morgonSjälv är jag norrlänning i Skåne. På ytan ser jag assimilerad ut (jag tar duktigt på mig vinterjackan när det är tio plusgrader...) men jag kan säga en sak: hä kom eda...
Och för er sörlänningar: viva la revolución!
Nu när jag tänker efter så är jag ju 1/4 norrlänning. Morfar kom från Råneå.
Måste kvalificera för nånting...
Ånej... Så om det blir fler norrlänningar här nere så kan man förvänta sig fler hundhuvuden som flyger omkring utan kroppar?Själv är jag norrlänning i Skåne. På ytan ser jag assimilerad ut (jag tar duktigt på mig vinterjackan när det är tio plusgrader...) men jag kan säga en sak: hä kom eda...
Och för er sörlänningar: viva la revolución!
Ånej... Så om det blir fler norrlänningar här nere så kan man förvänta sig fler hundhuvuden som flyger omkring utan kroppar?
Alltså, läste nyss på Avbukat att norrlänningarna som väller in här nere har i sina ghetton börjat käka MESSMÖR!
Vet ni hur de gör den där oätliga smörjan? Jo, det är FJÄLLBRYNT och det betyder att dem har nåra jäla nåjder som välsingar de där fjällhällarna som dem med stora vägskrapor hyvlar upp det i midnattssolen fjällbrynta messmöret!
Fatta vad ohygieniskt! OCH NU HAR DEN DIESELDOFTANDE OCH LAVKNAPRIGA SMÖRJAN BÖRJAT SÄLJAS I VÅRA MATVARUAFFÄRER så att ALL MAT som säljs i dem affärerna nu har börjat LUKTA DIESEL och KNASTRA av LAV!!!
DET ÄR INGET ANNAT ÄN DJURPLÅGERI!
Vi måste KASTA UT DE INNAN NÅGOT ÄNNU VÄRRE HÄNDER!!!1!
KRÄV messmörsFRIA AFFÄRER!!1
Var är min barndoms raketost?