golit stänger gränsen

Själv är jag norrlänning i Skåne. På ytan ser jag assimilerad ut (jag tar duktigt på mig vinterjackan när det är tio plusgrader...) men jag kan säga en sak: hä kom eda...

Och för er sörlänningar: viva la revolución!
:mad: Vi förväntar oss att du tränar på korrekt uttal en timme framför spegeln varje dag varje morgon
Så det så
Ingen falsk marknadsföring eller smygbukelasering här inte

Själv är jag norrlänning i Skåne. På ytan ser jag assimilerad ut (jag tar duktigt på mig vinterjackan när det är tio plusgrader...) men jag kan säga en sak: hä kom eda...

Och för er sörlänningar: viva la revolución!
Ånej... Så om det blir fler norrlänningar här nere så kan man förvänta sig fler hundhuvuden som flyger omkring utan kroppar? :nailbiting:

Har ni märkt att NS har infiltrerat våra mataffärer i söder under lång tid? Jag undrar verkligen 1. Vad det är för fel på att äta vårt bröd i söder? 2. Vad de egentligen har i sina polarkakor?! Mjöl? Tror inte det va! Snarare något lugnande för att vi alla ska bli sävligare!

Det gör mig så arg att de inte kan ta brödet dit de kommer :mad: :rage:

Alltså, läste nyss på Avbukat att norrlänningarna som väller in här nere har i sina ghetton börjat käka MESSMÖR!
Vet ni hur de gör den där oätliga smörjan? Jo, det är FJÄLLBRYNT och det betyder att dem har nåra jäla nåjder som välsingar de där fjällhällarna som dem med stora vägskrapor hyvlar upp det i midnattssolen fjällbrynta messmöret!
Fatta vad ohygieniskt! OCH NU HAR DEN DIESELDOFTANDE OCH LAVKNAPRIGA SMÖRJAN BÖRJAT SÄLJAS I VÅRA MATVARUAFFÄRER så att ALL MAT som säljs i dem affärerna nu har börjat LUKTA DIESEL och KNASTRA av LAV!!!

DET ÄR INGET ANNAT ÄN DJURPLÅGERI!

Vi måste KASTA UT DE INNAN NÅGOT ÄNNU VÄRRE HÄNDER!!!1!
KRÄV messmörsFRIA AFFÄRER!!1

Var är min barndoms raketost?

Alltså, läste nyss på Avbukat att norrlänningarna som väller in här nere har i sina ghetton börjat käka MESSMÖR!
Vet ni hur de gör den där oätliga smörjan? Jo, det är FJÄLLBRYNT och det betyder att dem har nåra jäla nåjder som välsingar de där fjällhällarna som dem med stora vägskrapor hyvlar upp det i midnattssolen fjällbrynta messmöret!
Fatta vad ohygieniskt! OCH NU HAR DEN DIESELDOFTANDE OCH LAVKNAPRIGA SMÖRJAN BÖRJAT SÄLJAS I VÅRA MATVARUAFFÄRER så att ALL MAT som säljs i dem affärerna nu har börjat LUKTA DIESEL och KNASTRA av LAV!!!

DET ÄR INGET ANNAT ÄN DJURPLÅGERI!

Vi måste KASTA UT DE INNAN NÅGOT ÄNNU VÄRRE HÄNDER!!!1!
KRÄV messmörsFRIA AFFÄRER!!1

Var är min barndoms raketost?

Det har redan hänt i golits norrländska butik säljer man pågens

sörlänningar gör bröd på barn.

där ser ni, alla ni som inte trodde hans och greta var en sann historia

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka