Dalälven.. Gränsen stängs vid HK-bron och inte en meter nedanför. Nå såna där sörnorrlänningar nedanför dug ju icke.
Ja tyck no kustborna int sku räknes heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dalälven.. Gränsen stängs vid HK-bron och inte en meter nedanför. Nå såna där sörnorrlänningar nedanför dug ju icke.
Vi ringer in Darth Vader och gubbarna. De kan nog sätta dessa mössbärande varelser i skoteroverall och näbbstövlar på platsÅnej! Hur ska vi klara denna invasion?
Ja tyck no kustborna int sku räknes heller...
Hä sant, määän hä´ä jue naanting sa joxit te å dra gärsgårn innpå lanne så töckarn få va mä lit på nådrn
Alltså, läste nyss på Avbukat att norrlänningarna som väller in här nere har i sina ghetton börjat käka MESSMÖR!
Vet ni hur de gör den där oätliga smörjan? Jo, det är FJÄLLBRYNT och det betyder att dem har nåra jäla nåjder som välsingar de där fjällhällarna som dem med stora vägskrapor hyvlar upp det i midnattssolen fjällbrynta messmöret!
Fatta vad ohygieniskt! OCH NU HAR DEN DIESELDOFTANDE OCH LAVKNAPRIGA SMÖRJAN BÖRJAT SÄLJAS I VÅRA MATVARUAFFÄRER så att ALL MAT som säljs i dem affärerna nu har börjat LUKTA DIESEL och KNASTRA av LAV!!!
DET ÄR INGET ANNAT ÄN DJURPLÅGERI!
Vi måste KASTA UT DE INNAN NÅGOT ÄNNU VÄRRE HÄNDER!!!1!
KRÄV messmörsFRIA AFFÄRER!!1
Var är min barndoms raketost?
Hä stämm. En gett ju tänke praktiskt å.
Vad du än gör - TA INTE I DEN!
Sambon köpte Messmör igår.
O herregud. Att jag inte anat detta tidigare.
HAN ÄR SPION!!!!!!
Han har aldrig ätit en klick messmör på över det året vi varit tillsammans och nu går han och köper en hel ask!
O herregud. Vad ska jag göra???
FRA hitåt! Det är krypterat!Jo, hä bli sa ommafallt te å håll pa vä töckarn bök å ä int värte, de stärn ju mest därrna uti
Precis! Så här ska det se ut:Har ni märkt att NS har infiltrerat våra mataffärer i söder under lång tid? Jag undrar verkligen 1. Vad det är för fel på att äta vårt bröd i söder? 2. Vad de egentligen har i sina polarkakor?! Mjöl? Tror inte det va! Snarare något lugnande för att vi alla ska bli sävligare!
Det gör mig så arg att de inte kan ta brödet dit de kommer
Vad du än gör - TA INTE I DEN!
Men den måste bort från huset OMEDELBART!
Det är så jävla äckligt och kommer smitta all mat i veckor framöver.
Har det smugit omkring nåjder runt huset också? Sett skoterkängor? Lukt av surströmming? Sävliga röster med avklippta ändelser i skogsbrynet?
Avbuklat rekommenderar att ORGANISERA MEDBORGARGARDE.
Jaja, där sitter ni och myser i ert fjollträsk, och tror att ni är så förmer än alla andra. Stäng gränsen ni, tror ni att de som flyr till södern är de riktiga norrlänningarna? Så fan heller, äkta norrlänningar flyr inte permafrost eller polarvindar, och vaddå mössor?? En äkta norrlänning använder INTE MÖSSA! Mössor är för FJOLLOR i FJOLLTRÄSK.
Å va ska ni göra nä ryssen komma? Räta till mössan och säga da? När resten av landet faller i Putins händer, då står Norrland starkt.
Han kanske planerar att föra över dig till den kultur du flytt, och han i hemlighet upptäckt!Oj. Jag har redan tagit i den. Jag var bara tvungen att rota igenom hela asken för att se om det fanns någon hemlig, samhällsfarlig information i den men det var bara nån orange kladdgegga. Hade handskar och munskydd på mig och jag mår fortfarande okej. Har inte förtärt någonting tack och lov.
Sambon gjorde ju lumpen i norr någon stans och bodde där efter 1 år i Iggesund. Nu börjar jag oroa mig för att han har blivit värvad som till nån samisk kultur eller nått
Tänk om han håller på och planerar att ta över hela Västra Götaland med att resa kåtor överallt och släpper ut renar på gator och åkrar.
Jag börjar bli rädd
Va bra att ni tar hand om Putin. Då har vi en deal..,
Yes.. Myser är det enda vi gör här.. Mysigt ska det va!
Varmt har vi det också eftersom vi har mössor..
Precis! Så här ska det se ut:
Han kanske planerar att föra över dig till den kultur du flytt, och han i hemlighet upptäckt!
Skrämmande!!
Multikulti när den är som mest pyttipannad!
Oj. Jag har redan tagit i den. Jag var bara tvungen att rota igenom hela asken för att se om det fanns någon hemlig, samhällsfarlig information i den men det var bara nån orange kladdgegga. Hade handskar och munskydd på mig och jag mår fortfarande okej. Har inte förtärt någonting tack och lov.
Sambon gjorde ju lumpen i norr någon stans och bodde där efter 1 år i Iggesund. Nu börjar jag oroa mig för att han har blivit värvad som till nån samisk kultur eller nått
Tänk om han håller på och planerar att ta över hela Västra Götaland med att resa kåtor överallt och släpper ut renar på gator och åkrar.
Jag börjar bli rädd
@Voff kommer tvingas gå i stenmarksmössa, ha heltäckande skoteroverall och tvingas tala tungomål. Eller vad lätet nu kallas.Är det så konstigt, om han är rättroende väljer han ju en kvinna från den kulturen.
Änte bake i bagarstua så änt ä redit brö, töckarn därrne fejkbakeböre äntjue na te å stå sä pa häll Hä begrip väll je a?Precis! Så här ska det se ut:
Hönökaka goddammit! Hönökaka! Hönö ligger i Göteborgs skärgård. Men polarkaka. Nordpolen ligger väl inte i fucking Norrland? Och inte kan ni prata som folk hellerÄnte bake i bagarstua så änt ä redit brö, töckarn därrne fejkbakeböre äntjue na te å stå sä pa häll Hä begrip väll je a?