golit
Trådstartare
Nä, skoterkurs och ta jägarexamen
Kurs? snöskoter?
Åtta folköl och en hängdriva kan du väl fixa själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, skoterkurs och ta jägarexamen
*nynnar*Vi pratar faktiskt svenska här
Absolut. Gör mitt bästa. Tycker jag har integrerat mig bra. Har tex börjat cykla istället för att åka spark, döljer min besvikelse när ännu en vinter uteblir och jag bor på landet med bara riktiga, infödda Västragötalandsbor. Tror ingen av dom har en invandrad kulla som granne.Du ska ta seden dit du kommer!
Icken jäg diiig då?He gå int förklar för dem som int begrip
Google translate bröt just ihop och lämnade bara en rökpuff efter sig.*nynnar*
Ukin dug sigul auto blåst?
Ukin dug stjilas fra kulla sei auto burå graina?
Ni får ursäkta en utvandrad norrlänning men jag kände hemlandstonerVi pratar faktiskt svenska här
Försök åka spark här nereAbsolut. Gör mitt bästa. Tycker jag har integrerat mig bra. Har tex börjat cykla istället för att åka spark, döljer min besvikelse när ännu en vinter uteblir och jag bor på landet med bara riktiga, infödda Västragötalandsbor. Tror ingen av dom har en invandrad kulla som granne.
Nej. Vi äter bara kokt tork i äggsås och stekt strömming.Max? äter ni på Max?
Ni klumpar ihop er i ghetton med era landsmän och vägrar integrera er.Ni får ursäkta en utvandrad norrlänning men jag kände hemlandstoner
Om det är en färing, islänning som pratar danska ja. Annars heter det ädhhhouhndaedhdeaäled och en hof.
Absolut. Gör mitt bästa. Tycker jag har integrerat mig bra. Har tex börjat cykla istället för att åka spark, döljer min besvikelse när ännu en vinter uteblir och jag bor på landet med bara riktiga, infödda Västragötalandsbor. Tror ingen av dom har en invandrad kulla som granne.
Ja. Det sjätte av Sveriges minoritetsspråk är varken erkänt eller googliserat ännu.Google translate bröt just ihop och lämnade bara en rökpuff efter sig.
Nej. Men jag kan inte hjälpa att tycka Moreaus är lite charmigInget smygtittande på pistvakt, eller i varje fall inte när barnen ser?
De två första åren försökte jag men höll på att slita ut min högerhöft. Så jag skrotade den och köpte en cykel istället.Försök åka spark här nere
Nej, det är sönderjydsk och är utrotningshotat enligt UNESCO.
Tänkte anmäla honom till sjöscouterna och ge honom en optimstjolle i julklapp. Hoppas han får nya vänner där som kan få honom på bättre tankar.@Voff
Tur att du hamnade på rätt sida av Sverige, porten mot stora världen.
Du måste omedelbart göra något åt din sons abnorma intresse för snö, skidor, naturen, det kan aldrig vara bra.
Ni får ursäkta en utvandrad norrlänning men jag kände hemlandstoner
Tänkte anmäla honom till sjöscouterna och ge honom en optimstjolle i julklapp. Hoppas han får nya vänner där som kan få honom på bättre tankar.
Har du försökt att få honom politiskt intresserad? Tänker att ett ungdomsparti med Västgöta-vänner kan få honom på bättre tankar!Tänkte anmäla honom till sjöscouterna och ge honom en optimstjolle i julklapp. Hoppas han får nya vänner där som kan få honom på bättre tankar.