Godisväska som är lätt att rengöra

Är det kladdigt godis kan säkert den funka bra, annars använder jag en kritväska som är till för klättring. Bra öppning, enkel att slänga i tvätten vid behov.
Smart! En sån ska jag kolla på. Smidigt att kunna slänga i tvätten. 👍

Jag har 2 såna som du länkar till och jag tycker de är jättebra. Det ramlar inte ut godis om man böjer sig, lätt att få fram godis och enkel att rengöra. De är dock rätt stora ifall man vill kunna få ner dem i fickan.

Är det kladdigt godis kan säkert den funka bra, annars använder jag en kritväska som är till för klättring. Bra öppning, enkel att slänga i tvätten vid behov.
Jag med! Överlägset hundgodispåsarna. Går att tvätta, samt är mycket rejälare och håller formen + lätt att ta från!

Den som kan sy lite kan för övrigt göra följande:
Sy "iläggspåsar" som kan fästas vid övre kanten med kardborreband. Så kan ni ha typ 7 såna påsar-i-påsen att växla mellan, så behöver ni inte tvätta kritpåsen direkt, bara iläggspåsarna.

Jag har 2 såna som du länkar till och jag tycker de är jättebra. Det ramlar inte ut godis om man böjer sig, lätt att få fram godis och enkel att rengöra. De är dock rätt stora ifall man vill kunna få ner dem i fickan.
Det låter bra. Jag tror inte att jag kommer att behöva få ned den i fickan.

Jag med! Överlägset hundgodispåsarna. Går att tvätta, samt är mycket rejälare och håller formen + lätt att ta från!

Den som kan sy lite kan för övrigt göra följande:
Sy "iläggspåsar" som kan fästas vid övre kanten med kardborreband. Så kan ni ha typ 7 såna påsar-i-påsen att växla mellan, så behöver ni inte tvätta kritpåsen direkt, bara iläggspåsarna.
Fiffigt! Tyvärr så kan jag inte sy. En affärsidé till någon kanske? ;)

Tack för alla svar! Jag visste inte ens att kritväskor existerade, än mindre att de används som hundgodispåsar. Buke är fantastiskt!

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 041
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 102
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 184
Senast: Linda_A
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30