God Jul - Julkortsstråden 2012

Alfakrulls

Trådstartare
Ja, en sådan här tråd är väl passande nu! :D

Så, jag vill önska alla här inne på Buke, särskilt på Islandshästforumet en jätte härlig God Jul och Ett Gott Nytt År.

Tack för detta året, med alla årets Diskussion
Nu ser vi fram emot ett nytt år med ännu fler intressanta Diskussion och bildtrådar! :bow:

julkort_zps69d28060.jpg

Sv: God Jul - Julkortsstråden 2012

Min sambo tog en bild på vår julaftonsritt, första gången på sju år som jag får spendera julaftons morgon i stallet. :love: Lycka!

God Jul från mig och Galgopi!

P1160615.jpg

Sv: God Jul - Julkortsstråden 2012

Här är vårt julkort som vi skickade till släkt och vänner i år. Det är tuppen Yuki som poserar i skidbacken :)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 430
Senast: Snurrfian
·
Relationer Detta kanske hade passat bättre som ett dagboksinlägg. Men känner att jag kan behöva andras syn på saken. Kan han vara intresserad eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 754
Senast: MrPannkaka
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 221
Senast: QueenLilith
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 362
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar