God Jul från BusNissarna.

Sv: God Jul från BusNissarna.

Här en bild på min son. Fick på han tomteluvan efter lite övertalning. Ifjol var hade han hel tomtedräkt, men i år blev det bara luva. Vilka fina bilder ni andra tagit.:laugh:

Hannes016.jpg

Jösses vilka fina ögon han hade :love:

Den grabben kommer ha ett helt harem av trånande tjejer efter sig när han blir äldre ;)

Har inte gjort några julkort på rätt många år, men nu blir man lite sugen igen av att se alla fina här!
Vindvissla, de med katten, tuppen och halmbalarna var ju :love:

Här är ett av mina gamla...ja det är nog 5 år sen, pojkarna är stora nu :o
Dålig kvalitet eftersom det var en pappersbild som jag bara fotat av med digitalkameran...men för mig är det julstämning :love:

tomtar.jpg

God Jul från Tuva snart 4 månader.

vykort_23807326.jpg

Design: Emelie Sundberg

Senast ändrad:

Vad fint julkort och vad stor hon har blivit!!!

Nog för att jag brukar gilla det röda färgglada,
men det där var jätte fint!

Hade nog tilltalat sambon om man hade kunnat göra en sån utstyrsel till sonen. :D

God jul härifrån också!

julkort1.jpg

Svårt att få alla hundar och barn bra samtidigt...

Nu har ju vi ingen Groda att knäppa kort på än, men vi vill ändå passa på att önska alla inne på förälder
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

25185465.jpg

Jösses vilka fina ögon han hade :love:

Den grabben kommer ha ett helt harem av trånande tjejer efter sig när han blir äldre ;)

En del släktingar brukar säga att han blir "livsfarlig".:D Brukar få kommentarer om hans ögon av helt främmande människor när vi är och handlar eller dyl.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat