God Jul från BusNissarna.

Sv: God Jul från BusNissarna.

Den evige trotjänaren Photoshop! :D

Vilka mysiga julkort förresten!

Ah. Jag är för lat för att lära mej det ordentligt! hittade du bakgrunderna och allt i ps?

Efter att ha fixat mitt internet så fibblade jag ihop detta på scrapblog snabbt. Det var snyggare igår :D

Hm det står trasigt foto, kan ni se det?

Ah. Jag är för lat för att lära mej det ordentligt! hittade du bakgrunderna och allt i ps?

Efter att ha fixat mitt internet så fibblade jag ihop detta på scrapblog snabbt. Det var snyggare igår :D

Hm det står trasigt foto, kan ni se det?

Jappp, står trasigt foto här med!

Det va syrran som hade en sidda där det fanns massa olika bakgrunder o så.. men vad hette den tro?! hmm.. det har jag glömt! Men prova o googla.. Så ska jag försöka komma ihåg o fråga henne..

*kl*

25135752.jpg

Jag tror jag ska önska mig din syster i julklapp :D

Vi försöker igen, hoppas fotot inte är trasigt denna gången :)

Vilket är snyggast?

Jag har lite svårt för scrapbooking, tycker hela systemet är rörigt och lite plottrigt:o Om jag får vara ärlig, hoppas du inte blir sårad bara.

Jag antar att det var färdiga mallar som du använt, så det är ju knappast ditt fel :laugh:

Det röda var i alla fall finast tycker jag.

Såklart man ska vara ärlig, smaken är som baken ;)

Vindvissla:

jag gillar scrapbooking och tycker julkorten på Sam var fina, jag gillade det första ( lite synd att texten var "åt fel håll" ) :)

Klart du ska vara ärlig, alla måste inte älska scrapping! :) Men faktiskt har jag gjort dem från grund, de är inga färdiga mallar. Här fuskas det inte :D

Man gör ju dem så plottriga man vill också. Jag vill ofta ha med en massa foton men scrapping säger att man ska hålla sig till ett typ.

Jag ska åka och trycka ut ett par stycken av varje imorrn, alla behöver ju inte få likadana!

(det röda är min favorit med)

Här en bild på min son. Fick på han tomteluvan efter lite övertalning. Ifjol var hade han hel tomtedräkt, men i år blev det bara luva. Vilka fina bilder ni andra tagit.:laugh:

Hannes016.jpg

Jag tycker det andra kortet var finast, men alla är fina:love:

Cosmic Queen: Vilket fint julkort!!!

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat