God Jul från BusNissarna.

Sv: God Jul från BusNissarna.

Det gråa var jättefint! Ända till Rasmus med familj, det tycker jag ser bättre ut. Och lägg en mörkare grå/svart skugga bakom texten :idea:

julkort-1.jpg

Jag vet inte om jag ska fösöka göra fler försök eller nöja mig med ett av dessa? Försöker fånga dagsljuset så mkt det går men det är ju begränsat såhär års ;)

25054220.jpg

25054221.jpg

25054216.jpg

Tycker du ska välja det sista kortet! Han är ju såååå söt på det!

Jag funderar på att hämta hästen och ta kort på hela familjen men det blir lite svårt då katterna inte håller sams :angel: Det är ju så svårt för han vill absolut inte sitta still. Därför han fick lite tomtar å en pepparkaka ;)

Vet precis hur det är... Emil har hunnit ur bild långt innan jag hunnit knäppa kortet. :angel: Vet inte hur många bilder vi har på bara Jesper nu där Emil osså ska vara med egentligen... :rofl:

Här kommer mitt bidrag. Är urusel på att fota, och ungarna vill ju aldrig vara med till 100% som jag vill...

IMG_1358.jpg

IMG_1359.jpg

IMG_1370.jpg

Funderar just nu på någon av de två sista som julkort, men kan inte bestämma mig för vilken... Får nog sätta mig och leka lite med bilderna i photoshop och se vad jag kan fixa till.

Det sista röstar jag för! :) Busfrön!

Jag tycker det första med katten var jättefint :laugh: (även om både kissen och jag tycker det ser ut som om Rasmus ska hugga ihjäl den med pepparkakan)

Med lite mutor går det säkert att ta bättre bilder. Det känns lixom som att den riktiga Rasmus är inte där utan sin katt. Han har ju ett rött halsband, men jag ska leta upp/köpa ett bredare rött band och göra en rosett istället :love: För det är nog inga problem att få katten att acceptera en stor rosett.
24351279.jpg

'kl'
Alla är så duktiga med sina kameror, knappt jag vågar visa mitt bidrag;).

Här kommer en julfin Elivia med öroninflammation och feber:angel:

DSC_0038.jpg

DSC_0048.jpg

mittenbilden, absolut! Tyckte den var skitsöt! :)

Den är min favorit också :)

Julkortet slutade dock med ett kollage som jag lekte fram på nätet av 4 bilder ...
Jag kunde inte bestämma mig för vilket av dem jag skulle beställa, så jag beställde några av varje. :D (det var så billigt också, 115kr för 30st kort med kuvert och fri frakt, hemleverans inom 3 dagar :bow:)

julkortavlng.jpg

julkortklassisk.jpg

Senast ändrad:

Här kommer en Jul hälsning från oss också :)

25111119.jpg

Så fina alla småttingar är :)

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat