Globus rundsydda islandsträns

D

diny

Någon som har det eller sett det i verkligheten?
Letar andra bilder ifall det är som bla Hansbro islandsträns med ganaschrem ;)

Har bara svarta träns och självklart måste jag ha nytt brunt träns och tyglar för att matcha sadeln jag ska köpa :rofl:

Sadeln
320623.jpg

Sv: Globus rundsydda islandsträns

vet att det finns ett brunt rundsytt här--> www.kaupre.se

vet ej vilket märke det är men snyggt är det:d
fast du kanske ville ha globus? men kolla iallafall!:idea:

Varit in och tittat men de såg ut att vara i riktigt mörkbrunt.
Rundsytt behöver det inte alls vara men roligt om det var i liknande nyans som sadln

Tackar för bilden. Det var snyggare än jag trott. Hur är tyglarna som följde med? Är lite allergiskt mot vävband för många är ju inte så sköna fören de är rejält använda.

Tyglar medföljde - Vävribbtyglar med "pistolhake" Dock var de aning korta så jag fick köpa nya i fullstorlek. Annars är det ett bra träns - Tycker jag, använder det nu vid markarbete! //Linda

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 221
Senast: JennyLz
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 701
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar