Glapp strömsladd till laptop

Haukur

Trådstartare
Strömsladden till min laptop är glapp, riktigt glapp, det är svårt att få datorn att ladda batteriet måste lägga sladden i ett visst läge och sen absolut inte peta på datorn. Det funkar inte i längden så jag undrar nu om det går att laga och i så fall vad det kostar.
Tror inte det är så lätt att bara skaffa en ny själva sladden, tror det är honan (om man säger så) i datorn som inte gillar hanen:angel:

HELP

Sv: Glapp strömsladd till laptop

Okej, jag vet att HP har haft problem med det på några av sina modeller, men din kanske har blivit glapp med tiden?

Sv: Glapp strömsladd till laptop

Suck, jag har samma problem med min.
Jag har en Siemens,Amilo tror jag den heter.

Våran är också inköpt 2004.

Liknande trådar

IT & mobiler Något knep man kan testa, undrar jag, innan man skaffar ny sladd? Jag vet ju egentligen om det är laddsladden eller datorn som inte...
Svar
3
· Visningar
642
Senast: a1agnlju
·
IT & mobiler Min mobil har börjat krångla med laddningen. Den tar laddning och batteriet är bra och allt sånt. Men själva laddningen krånglar. Man...
Svar
13
· Visningar
1 913
Senast: sthu
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka