Gissa rasen tråd?:)

Sv: Gissa rasen tråd?:)

är det inte lättare om vi tar en ras i taget?

denna har jag gissat på (tollare med mycket vitt?), men inte fått svar.

0b0f3bdb1cf18c330d1687c4f4bb1522_640_426.jpg

Jag har svarat dig om du kollar på sida 17.
Det är fel.

Ami9v5.jpg

Lägger in en ni kan gissa på då.

Vilket kaos i tråden. Om alla som gissar rätt ska lägga ut nya bilder kommer det hela tiden att vara rörigt. Meningen är ju att det ligger ute 1 bild åt gången, den som svarar rätt lägger ut en ny bild. Man väntar en rimlig tid för denne att göra det. Jag blir helt snurrig av som det är nu.

Millan, jag gissar på att det där är en Galgo! :)

Såhär ska dom se ut. Beroende på pälslängd då. Detta är en långsträvhårig.
Jag har lite koll, en bekant här i området har 2st nämligen.:D

Vi får försöka lägga ut lite mer rastypiska individer i fortsättningen tror jag.

Vilket kaos i tråden. Om alla som gissar rätt ska lägga ut nya bilder kommer det hela tiden att vara rörigt. Meningen är ju att det ligger ute 1 bild åt gången, den som svarar rätt lägger ut en ny bild. Man väntar en rimlig tid för denne att göra det. Jag blir helt snurrig av som det är nu.

Millan, jag gissar på att det där är en Galgo! :)

Ja det är en Galgo!! :) Nu är det din tur att lägga ut en bild. Håller med dig. Räcker med en bild i taget. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 124
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 452
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 067
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka