gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

:D

v.jpg

vill ha häst och kusk.. guldstjärna för vilket lopp det är ;)

:bump: attans, hann jag inte med .... hade ju nästan rätt, peter & en silvio totto :smirk: Varenne & "Rocco" var ju rätt plätt lätt..
(jo förresten, min avatar är Mr Muscleman! från i tisdags, stod hos Lennartsson tills han åkte hem.. stört coolt! :) )

Senast ändrad:

Giant Superman på insidan i alla fall ;) Svårt att se framifrån, vit kusk ser det ut som. Kanske Bergh? Vad har han haft för snabbisar. Inte Hilda, Cromwell, Amour Ami.. Kanske är det Tsar D'Inverne?

Giant Superman på insidan i alla fall ;) Svårt att se framifrån, vit kusk ser det ut som. Kanske Bergh? Vad har han haft för snabbisar. Inte Hilda, Cromwell, Amour Ami.. Kanske är det Tsar D'Inverne?

Jajamänsan, snyggt jobbat! :bow: (Fast han har Erik Adielsson i jollen.)

Ja, det ser man på fötterna! Erik brukar aldrig ha i fötterna ordentligt i fötstöden :p
Det är bara till att lägga in ny bild!

Ja, det ser man på fötterna! Erik brukar aldrig ha i fötterna ordentligt i fötstöden :p
Det är bara till att lägga in ny bild!

var det inte han som haft problem med höften? jag har oxå problem med höften ibland och då tycker jag det är lättare att sitta så som han sitter än att "ha fötterna ordenligt"

var det inte han som haft problem med höften? jag har oxå problem med höften ibland och då tycker jag det är lättare att sitta så som han sitter än att "ha fötterna ordenligt"

Jo jag vet det, därför jag visste att det var Erik!

nee..

Jadan ser inte ut sådär.. han är Mycket finare ;)

:rofl: jag satt och funderade mellan Jaded och Jocose eftersom det var du som lagt in bilden men så kom jag på att Jocose har helstängt så då måste det ju va Jaded :angel: men trots min fina tanke så hade jag fel :p

:rofl: jag satt och funderade mellan Jaded och Jocose eftersom det var du som lagt in bilden men så kom jag på att Jocose har helstängt så då måste det ju va Jaded :angel: men trots min fina tanke så hade jag fel :p

Jaa tänk så fel du hade :devil: :D

det är bara o gissa på ;)

kan ju säga att det Inte är en svensk häst iaf!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 539
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 700
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.