gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Oh, var den så lätt. :p Men det var bra att du gissade så snabbt, för jag kom på i samma ögonblick som jag la in den att jag inte skulle orka sitta uppe länge till så då slapp jag "vinstbevaka" tråden. :D :D :rofl:

Natti natti! :D

Off topic.

Jag skulle nog välja Love You förresten. Om det passar bra blodsmässigt vill säga. Även om jag har mitt hjärta hos Diamond Way. :love: Fast Love You känns ju mer "inne" så att säga + att han har lämnat himla fina hästar (var själv inne på att betäcka med honom i år, men den tilltänka märren får stå över i år).

Off topic.

Jag skulle nog välja Love You förresten. Om det passar bra blodsmässigt vill säga. Även om jag har mitt hjärta hos Diamond Way. :love: Fast Love You känns ju mer "inne" så att säga + att han har lämnat himla fina hästar (var själv inne på att betäcka med honom i år, men den tilltänka märren får stå över i år).

Ja, månadens lotteri, vem får man bäst pris efter om 2 1/2 år? Jag gissar på Love You, men det kan också vara ganska iskallt... :crazy: Det lutar åt Love You just nu. Måste bestämma snart.

Ja, det är svårt att veta. Love You får man nog kanske mest betalt för i dagens läge, men som sagt man vet inte om 2½ år. Men jag skulle ändå tro att det är Love You.

Äh, vi stannar i Frankrike. Denna var dyr :angel:

100-1.jpg

Samma pappa som Qualita Bourbon. Såldes samma vecka som Prix d'Amerique gick för 8 miljoner Euro. (är inte helt säker på summan men det var en dyr häst)

Här kommer en riktig 10 000 kronorsfråga.....:angel:

Identifiera (minst) tre hästar!

spar438.jpg

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 544
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 709
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V