gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Var den svår? Ledtråd då: Denna häst har varit framgångrik i ett stort aktuellt lopp. Det finns bara en häst som vunnit det stora loppet fler gånger än hästen på bilden.

Jag känner inte igen hästen, men har med hjälp av en statistiksida och ledtråden försökt att klura ut vem bilden föreställer. Men inte heller det hjälpte.

Fasiken vad ni har avancerat i bilder... Jag hänger ju inte alls med :D

Han har vunnit både Prix d'Amerique och Prix d'Cornulier tre gånger. Allt detta på 70-talet. Han vann Prix d'Amerique som tioåring.

Bellino II :idea:

Knycker denna veckas bildfråga i Travronden.
Zoogin är tvåa men vem vinner?
Jag har redan mailat in det korrekta svaret så tro inte att jag försöker att snylta...:cool:

bildfragan.jpg

Lägg in en bild nån,jag kan ff ej.

Gärna en på nån "skuttbingo" aktör.

Ja, Kadabra är för bra, svarar rätt efter två minuter om man inte krånglar till det med någon gammal fransos... :D

Tackar! :o Värmer lite extra när det kommer från en sådan travsportkännare.....:D

Vad är det för något? Elakt öknamn på franska hästar? Håna dem inte, det finns inget mäktigare än en riktigt bra fransos.

H*n syftar förmodligen på kallblodstravare?
Tror det iaf, det var därför jag lade upp en sådan bild. :o

Vad är det för något? Elakt öknamn på franska hästar? Håna dem inte, det finns inget mäktigare än en riktigt bra fransos.

Håna fransoser....nehej du,inte jag heller.Skulle gärna ha en i stallet,min ena har en riktig sån som morfar:d

Ha ha, Alm Svarten.
ordet skuttbingo har du själv myntat:p

Rätt svar!
Skuttbingo är bra, för då kan man gå och pinka utan att missa något intressant! ;)

Din tur att fixa bild.....

(Högerklicka på Alm Svartenbilden så ser ni vad jag anser om Ulf Thoresen, kusken)

men jag kan juuu inte.
Pinkpaus....du skulle behövas ta i örat:devil: ;)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 521
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama