gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Tyckte huvudet var välbekant :D
Då provar vi med denna då, kan väl inte vara så svår med tanke på kusken :angel: :

Aln.jpg

Chickan...arghh... det kunde jag ju ha gissat!

Senast ändrad av en moderator:

Ser att du har den skit-coola avataren :bump:
Kanske får ladda hem ett par bilder...

Nä, jag har ingen vidare gissning på denna bild, men det kan inte finnas för många som kör med "kroppstäcket" :D Om jag kunde komma på vem det var som sålde dessa så vore det mkt enklare. Vad 17 var det för häst han hade????:bump:

PM:a till mig då vilken häst du vill ha ut så kan jag lägga ut en bild (jag gissar naturligtvis inte på den hästen sen) :) :angel:

jasså på så vis, hur kommer det sig att du valde den platsen då? :)
för de va väl hos f.b.larsson du va hos? :D

Ja fick de genom en person här på buke som ja red en travare åt:)

tänkte vore kul att testa på de.. och de va super kul.. lärde mej massor och de är super trevliga hästar och människor där... en av mina favoriter va Optimus Sund.. fick släppa ut honom i hagen och borsta honom en mycket trevlig häst:love:

Sunhills Columbus va också jätte fin:love: honom borstade ja nästan varje dag...:D
några andra ja tyckte va snygga:love: Im Liam, Velvet Sund (hon hade en mkt rolig personlighet), Barbies Victoria (henne fick ja rida första dagen.. så mysig häst:love: ) och Timetosaygoodbye va också fin... sen fanns de fler fina hästar kommer inte ihåg namnen på alla:p :bump:

Ja fick de genom en person här på buke som ja red en travare åt
tänkte vore kul att testa på de.. och de va super kul.. lärde mej massor och de är super trevliga hästar och människor där... en av mina favoriter va Optimus Sund.. fick släppa ut honom i hagen och borsta honom en mycket trevlig häst:love:

Sunhills Columbus va också jätte fin:love: honom borstade ja nästan varje dag...:D
några andra ja tyckte va snygga:love: Im Liam, Velvet Sund (hon hade en mkt rolig personlighet), Barbies Victoria (henne fick ja rida första dagen.. så mysig häst ) och Timetosaygoodbye va också fin... sen fanns de fler fina hästar kommer inte ihåg namnen på alla

ja dom har riktigt fina hästar...
men jag har en liten förkärlek till, giant superman & Douglas Will :love: mumma säger jag :d :D
fast jag gillar typ alla hans hästar, nu vart jag lite avis på dig.. :angel: :D

förlåt TS för att ja kapa din tråd :o

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 519
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 636
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama