gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

Ledtråd: Hästen på bilden kunde ha varit ett betydligt vanligare inslag i moderna stamtavkor om bara en av hans söner, vilken var omåttligt populär hos stoägarna, varit lite mer fertil. Detta har dock inte hindrat hästen på bilden från att lämna en elitloppsvinnare.

Det var kanske i svåraste laget? Bilden föreställer Baltic Speed med Jan Nordin. Elitloppsvinnaren jag syftade på är Peace Corps, och avelshingsten som har svårt att leverera är Valley Victory.

(Väljer att avslöja bildfrågan nu då jag är bortrest ett tag framöver)

Den här tråden verkar ha dött totalt, så jag slänger in en bild här och nu. :) Det räcker med namnet på hästen.

bild.jpg

Oh...den känner jag igen :) men vad hjälper det när det står stilla här.

De e väl inte Conny Nobell el?

Nä de klart...Hästen är ju höööög... Mr Muscleman? :)

Jomenvisst är det så! Du har vunnit en påhälsning av Vinnare V64s trubadur! Mycket nöje!

His Majesty: Du ska lägga in en ny bild nu när du gissade rätt. Vill d inte det får du lämna uppdraget till någon annan. Tråden dör lätt om man inte lägger in en ny bild när man har gissat rätt.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 521
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama