gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: gissa häst + kusk/ryttare ("kändisar")

drar till med en gissning.. civil action??

Lånar tråden en stund: :o

Jag och min kompanjon är väldigt oense om huruvida veckans bild i Travronden föreställer Madison Avenue eller någon annan. Någon som vet?

bildfragan.jpg

äh,det är väll fusk!:D

Kanske det, men diskussionen lämnade mig ingen ro. Men nu har vi enats om att det är Madison Avenue. Så skicka in svaret på travrondens hemsida så kanske du slipper frysa om öronen i vinter...:D

Kanske det, men diskussionen lämnade mig ingen ro. Men nu har vi enats om att det är Madison Avenue. Så skicka in svaret på travrondens hemsida så kanske du slipper frysa om öronen i vinter...:D

Nedu ingen Rönden mössa för mej,pappa har väll redna 5 styckna eller nått! :crazy: Vet inte vad han fiskar efter..

Ledtråd:

Denna svenskfödda häst var kanske som allra mest i ropet nästan exakt för ett år sedan?

Hmm....det kanske inte var det lättaste?
Hursomhelst, hästen heter Megaman Neo och var en av finalisterna i fjolårets travkriterium.

Ha en skön helg, för min del blir det mest bara arbete!

jaa, megaman, tyckte väl jag kände igen honom.

slänger in en ny bild

aaaa.jpg

en en trevlig helg du också!

Hmmm...jag tycker att huvudet verkar vara mycket Valley Victory?

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 522
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama