Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon mer än vi som gjort en gipsmage? Om ni ska göra det tänk på att smörja in er bättre än vad jag gjorde för AJJJ! vad ont det gjorde att ta bort den från huden Gipsmagen
massssor med vaselin och se till att man har rakat sig om man gjuter längre ner ... hade tydligen ett hårstrå under armen jag missat som fastnade ont!!!
men "gipsmagen" användes som form i vårt fall och vi har en jättesnygg bronserad avgjutning...
Jag hade tänkt göra det när jag är lite mer gravid (om 20 veckor eller så) och hade tänkt göra den lite snett från sidan. Sen tänkte jag spraya den med guldfärg och hänga upp på väggen!
Efter att ha gjort diverse gipsavgjutningar (visuell kommunikation på gymnasiet) så har jag lärt mej att vaselin eller plastfolie är ett måste! Och gärna raka innan också för att vara på säkra sidan!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.