Nu har jag sett dagens avsnitt...
Pajparet visar de knappt, men inte så konstigt de är ju "självgående" utan direkta "bumps" ... Dvs säkert "tråkig tv" enligt många.
Gayparet, Hector är störtskön, Magnus är lite "stelare", vad det beror på får man väl se. Om det bara är "sån han är" eller om han inte är "lika into it" ... Samtidigt vet jag inte vad han förväntade sej. (Magnus)
Elsa och Adam, nej... Stackars Adam. Han duger när hon är full, men annars är hon mest som ett grinig 5åring, allt han gör är fel. Förstår att Adam undrar vad han gör ihop med henne.
Selma och Andreas är fortfarande helsköna. Selma har nog lite mycket "issues" men hon inser det själv och ser iaf det braiga med Andreas.
När jag ser Selma och Andreas kan jag mer förstå hur min mans familj uppfattar hur min man "växte" när vi blev ihop.
Så jag "förstår" vad Andreas menar. Han kommer från ingenting och blir ihop med en sprudlig och "all over the place" tjej som får honom att må bra och tycker inte att hennes egenheter är "jättejobbiga".
Visst jag har egenheter som min man inte gillar, men han hatar dem inte, och mina knäppigheter som andra tycker är mnja, funkar klockrent på honom. Så det känns bara mer som om Selma behöver landa i att "nej att vara "knäpp" är inte alltid bara negativt" med rätt person är det underbart