Gift vid första ögonkastet 2024

Hatar att svt inte visar gamla säsonger! Just tacoparet hade jag velat introducera min sambo för :love:
Jag var sååå skeptisk till Tacoparers matchning. Jag tyckte det lät så tunt att bli ihopmatchade för att båda längtade efter familj och gillade tacos. Sånt som intressen, humor mm som gör att man verkligen väljer varandra presenterades inte alls. Men de hittade ju verkligen varandra.

Undra om årets pajpar kan bli nya tacoparet?
 
Jag var sååå skeptisk till Tacoparers matchning. Jag tyckte det lät så tunt att bli ihopmatchade för att båda längtade efter familj och gillade tacos. Sånt som intressen, humor mm som gör att man verkligen väljer varandra presenterades inte alls. Men de hittade ju verkligen varandra.

Undra om årets pajpar kan bli nya tacoparet?
Ja jag med! Och det var väl lite issues med boende och olika stadier i livet också vill jag minnas. Och så går de och blir gulligaste ever istället?! :love:

Det blir bannemig alltid tvärtom för mig. Förra året trodde jag på alla utom Rosanna och, öh, vad han nu hette. Och ja, vi såg ju hur det gick :laugh:
 
Varför säger de vinterbröllop när det är mars? Är det inte vår då? När jag läste att det skulle vara vinterbröllop i den nya säsongen såg jag snö och vinter framför mig. Vårbröllop tycker iaf jag hade passat bättre.
 
Det är väl bara att klä på sig? Det finns mängder med skitsnygga vinterkappor.
Jomenvisst men varför kommer kvinnorna i sommarkläder med dåligt tillpassade ytterjackor och killarna i liknande underbara vackra dalainspirerade jackor? Inget roligt, känns som om männen stöttas mer redan. Min känsla.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp