Gift vid första ögonkastet 2024

Alltså talet. Vårt intryck var att han som höll tal önskade att det var han som gifte sig med brudgummen istället. Fruktansvärt pinsamt.

Men i övrigt kändes det som fina bröllop där de verkar ha matchat ihop personer bra. Ska bli en rolig säsong att följa 😍
 
Enligt kompisens (och Nicklas) medverkan i insta-liven så var det tal som SVT sände ändå delvis klippt, så i verkligheten hade det innehållit ännu mer som de nu lyckligtvis inte återgav för tittarna. Men Nicklas var helt lugn och förstående, vad han sa i alla fall. Han och kompisen "kan tala om allt" sa han, vilket ju är fint och bra - men att kunna prata detaljer om sitt sexliv på tu man hand är ju väldigt långt ifrån att spåra ur i Tourettes under ett bröllopstal med människor man aldrig träffat. Men mer förklaring än så kom liksom inte vad det skulle vara bra för.
 
Sambon konstaterade att hade han varit brudgum så hade han sagt åt talaren att han inte får komma på nästa bröllop :D Jag hade nog mest varit synligt missnöjd innan jag frågat om karln är dum i hela huvudet. Vi har lite olika nivå av chill men vi är överens om att det var ett jävligt dumt tal iaf! :laugh:
 
Lite spekulationer så tippar jag att Hector och Magnus kommer få det svårt. Vet inte exakt varför men känns som stor ålderskillnad. Och är det verkligen ett plus att båda är så politiskt engagerade? Förvisso samma parti men tänker att det kan bli lite svårt.
 
Lite spekulationer så tippar jag att Hector och Magnus kommer få det svårt. Vet inte exakt varför men känns som stor ålderskillnad. Och är det verkligen ett plus att båda är så politiskt engagerade? Förvisso samma parti men tänker att det kan bli lite svårt.

Jag upplever Magnus som väldigt stel och fyrkantig. Blir intressant att se fortsättningen där.
Hector verkar vara en härlig människa.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp