Ja, det också.Och på TV..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det också.Och på TV..
Jag skrattade också. Dels för att det var helt…surrealistiskt att någon sa dessa grejer öht på ett bröllop. Men så blev det så kul när sambon satt med en filt över huvudet och kved nej nej. Han har så sjukt svårt för skämstvJag började skratta när det talet kom. Var tvungen se om det två gånger också
Jag började skratta när det talet kom. Var tvungen se om det två gånger också
Lite spekulationer så tippar jag att Hector och Magnus kommer få det svårt. Vet inte exakt varför men känns som stor ålderskillnad. Och är det verkligen ett plus att båda är så politiskt engagerade? Förvisso samma parti men tänker att det kan bli lite svårt.
Åldersskillnaden tror jag inte är så stor, enligt Google är dom 40 och 46 (Men jag trodde faktiskt också att skillnaden var större)Lite spekulationer så tippar jag att Hector och Magnus kommer få det svårt. Vet inte exakt varför men känns som stor ålderskillnad. Och är det verkligen ett plus att båda är så politiskt engagerade? Förvisso samma parti men tänker att det kan bli lite svårt.
Ja, jag gillade hur, eller att, hon tänkte och kände kring bröllopsfotona. Att hon ville få bilderna att bli deras, inte enbart typiska uppställda bröllopsfoton. (Där alla bilder är likadana och som alltså säger väldigt lite personligt.)Alltså, jag gillar verkligen Selma!
Har inget mer att säga egentligen, men hon verkar så härlig.