Det gör jag också!Alltså, jag gillar verkligen Selma!
Har inget mer att säga egentligen, men hon verkar så härlig.
och Ludde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag också!Alltså, jag gillar verkligen Selma!
Har inget mer att säga egentligen, men hon verkar så härlig.
Kan nån förklara smörkniven? Fattade verkligen inte var det ett problem med att hon ville ha en ren kniv liksom ?
Men han kunde få henne att kompromissa med en smutsig osthyvel Jag kan verkligen inte klassas in som pedant, men jo, jag diskar både smörknivar och osthyvlar efter användning.Jag fattade verkligen inte det heller?
Så hon borde lagt in den i kylen med smörpaket igen
Först säger matchningssnubben att båda är ordentliga men killen är ju en slusk som inte vill diska
Men han kunde få henne att kompromissa med en smutsig osthyvel Jag kan verkligen inte klassas in som pedant, men jo, jag diskar både smörknivar och osthyvlar efter användning.
Jag är likadan.Många som hade dött hemma hos oss.... Både smörkniv och osthyvel hänger med i veckor i kylen ... Trots att vi har mängder med smörknivar (ALLA i den där plastvarianten och olika färger) och 2 eller 3 osthyvlar...
Pajparet- De kommer nog få det att funka för båda känns som de kan anpassa sig extremt mycket och inte har några större önskemål eller krav. Tycker de är trista och ointressanta i nuläget att följa. De mest håller med varandra och verkar inte ha några djupare funderingar.
Adam och Elsa- Tycker Adam hanterar Elsas osäkerhet och ångest helt suvuränt. Men om hon fortsätter krisa så är frågan om han orkar. Hon känns lite osjälvständing.
Komplimangen om att hon såg rik ut tolkade jag som ett skämt dem emellan och inte som något seriöst.
Andreas och Selma- Selma verkar verkligen störtskön men väldigt högenergisk. Jag undrar om de verkligen kommer hitta balans i sina olika energiener. Men blir de superkära och uppskattar varandras olikheter kan det funka.
Hector och Magnus- Åh vad jag hoppas på dom för jag gillar Hector så mycket. Det hänger nog på Magnus om det kommer funka eller inte. Han kan nog vara lite mer fyrkantig än sin make. Men hittills verkar de har stort tycke för varandra och ha kemi.
Jag är väldigt osäker på vilken nytta man (eller ens nya partner) har av ens tidigare förhållanden? Jag har aldrig riktigt tänkt på det. Hur tänker ni andra?Ja håller med!
Magnus verkar oroad över att Hector inte haft något förhållande innan men så som Hector reagerat varje gång de kommer på tal hade gjort, iaf för mig att de känns som ett ickeproblem. Tycker ändå Hector svarar väldigt självsäkert och lugnande.
Svårt att veta lite ibland hur stort något är för paren eller om det är produktionen som vill att de ska se större ut än vad det är.
Andreas fick väl nån insikt där att han och Selma bor väldigt långt ifrån varandra med..
Jag tänker att det är rätt viktigt, det säger ju mycket om vad man har med sig i bagaget, hur man hantera olika situationer osv. För mig är det tex en grön flagga på om man har bra relationer med ex och en röd flagga om man är ovän med flera av sina ex. Något pucko kan man ha i bagaget, men är alla ens ex puckon så finns det en stor gemensam nämnare.Jag är väldigt osäker på vilken nytta man (eller ens nya partner) har av ens tidigare förhållanden? Jag har aldrig riktigt tänkt på det. Hur tänker ni andra?
Jag är väldigt osäker på vilken nytta man (eller ens nya partner) har av ens tidigare förhållanden? Jag har aldrig riktigt tänkt på det. Hur tänker ni andra?
Tänker inget om det. Möjligtvis att en partner med väldigt många förhållanden eller som påpekar att alla ex är ”the bad guy” kan vara grunden till problemet.Jag är väldigt osäker på vilken nytta man (eller ens nya partner) har av ens tidigare förhållanden? Jag har aldrig riktigt tänkt på det. Hur tänker ni andra?
Håller med, reagerar snarare om man pratar skit om sina ex än om man har få tidigare förhållanden.Tänker inget om det. Möjligtvis att en partner med väldigt många förhållanden eller som påpekar att alla ex är ”the bad guy” kan vara grunden till problemet.
Skulle absolut inte höja på ögonbrynen för att någon haft få förhållanden.
Ja, i det fall då det finns tidigare förhållanden. Då håller jag med.Jag tänker att det är rätt viktigt, det säger ju mycket om vad man har med sig i bagaget, hur man hantera olika situationer osv. För mig är det tex en grön flagga på om man har bra relationer med ex och en röd flagga om man är ovän med flera av sina ex. Något pucko kan man ha i bagaget, men är alla ens ex puckon så finns det en stor gemensam nämnare.
Jag skulle bli lite skeptisk vid INGA förhållanden alls vid den åldern. Få eller korta, ok. Men inte en enda?Ja, i det fall då det finns tidigare förhållanden. Då håller jag med.
Men när det inte finns? Han verkar ju inte tycka att det är för att han bara har träffat på puckon, tex. (Däremot har jag alltid - fråga mig inte varför, för jag vet inte - känt mig lite fundersam om någon har väldigt lite sexuell erfarenhet för sin ålder, men så tolkar jag honom inte heller. )
Jag med. Kanske säger det absolut ingenting, men jag hade tyckt att det var lite märkligt. Och undrat varför.Jag skulle bli lite skeptisk vid INGA förhållanden alls vid den åldern. Få eller korta, ok. Men inte en enda?
Ja samma här. Hade definitivt frågat om det.Jag skulle bli lite skeptisk vid INGA förhållanden alls vid den åldern. Få eller korta, ok. Men inte en enda?