Gerbil fråga!

Wassego

Trådstartare
Har mina gerbiler i en bur och har ett akvarium som inte används och nu har jag tänkt att ha det som gräv och lekställe till mina gerbiler. Kan man göra så? Funderade på om jag skulle fylla lite sand i det och lägga i en del leksaker och låta dem vara där i bland och leka av sig och få chansen att gräva riktigt ordenligt. Eller tror ni att det kan bli förvirrat för dem att ha två "hem" eller vad jag ska säga.

Sv: Gerbil fråga!

Varför inte ha det som deras anläggning??
annars tycker jag att det är en jättebra idé!!
go for it!

Min tanke var att det ska vara ganska mycket sand och det blir ju lite drygt att byta ut all den allt som oftast och det var därför jag tänkte ha dem bo i den vanliga buren den mesta delen av dagen. På så sätt tänkte jag att jag skulle slippa byta ut all sanden.

Det låter som en jättebra idé! Vi släpper ut våra på golvet så de får springa av sej ordentligt (gärna ett par timmar om dagen) .. Fast jag hade också velat ha ett "grävalternativ"...!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: soom
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 368
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?
  • Lego 5 årig kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar