Georg Schumacher

Ia*

Trådstartare
Jag är sugen på att köpa ett par Georg Schumacher ridbyxor. Men är det någon som vet vad de kostar och om det är bra kvalite på dem????

Sv: Georg Schumacher

Jag hade ett par för några år sedan.
Passformen var ok trots att de var en storlek för stora...
Men materialet de var helskodda med var kass, nopprade sig och var allmänt tråkigt att ha och göra med. Hårt när det var nytvättat och sladdrigt som tusan när det var lite användt.

Tycker att de tar lite väl bra betalt för dem och köper hellre Pikeurs ridbyxor om jag får välja

Apo

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 869
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V