Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns två olika märken av helskodda och så hittade jag en sort av tygskodda när jag var där i söndags 5/4.Brukar det finnas/ finns det vita ridbyxor?
Tack!!!Fanns två olika märken av helskodda och så hittade jag en sort av tygskodda när jag var där i söndags 5/4.
Det brukar finnas, huruvida dom är helskodda kan jag dock inte svära på.Någon som vet om det finns skoridbyxor/jodpurs? Gärna helskodda svarta.
ja jag har för mig jag såg rosa förra tisdagen, dom från Copperfield.vet någon om det finns rosa ridbyxor kvar?
Inte vad jag såg.Fanns några ridstövlar?
Aj, aj. Ska dit imorgon. Får väl överleva utan.Inte vad jag såg.
Är det någon här som har koll på om det finns sadelöverdrag, bruna stigläder och brun sadelgjord i läder på Gekås?
Har köpt sadel till ungponnyn och behöver lite tillbehör.
Är det någon som har varit på Ullared och sett om de fortfarande har ridbyxor med grip? Ska dit om X antal dagar och är väldigt sugen på ett par med sån där gummi på knäna haha!
Jag har ett från gekås, köpt för två år sedan. Tycker ändå kvaliteten är bra, har dock inte hästar som lever rövare alls någonsin Men min täcke har inte magplatta vilket gör att jag nu ska köpa nytt Och en sak till, tycker halsen är gigantisk! Har dock inte hadt något annat täcke så kan inte jämföra.Är det någon som vet om det finns zebrarandiga flugtäcken på Gekås nu? Tyckte mig skymta ett sådant i deras blogg nämligen... Behöver stl. 105 eller eventuellt 115 beroende på hur de är i storlekarna. Någon som provat dessa? Eller Gekås andra flugtäcken?