Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Är det någon som har varit på Ullared och sett om de fortfarande har ridbyxor med grip? Ska dit om X antal dagar och är väldigt sugen på ett par med sån där gummi på knäna haha!

Dagens skörd:
3 ryktstenar 9,95:- st
Amigo Hero 6 ofodrat 549:-
1 Mountain horse pikétröja 49,95:-
1 Trikems hyaluron 299:-
4 par ridstrumpor 19,95:-

Foto kommer så fort datorn vill fungerar igen ;)

Okej, pallar inte att fixa med bilder nu x) Köpte i alla fall inte speciellt mycket; "Häst-Schampoo" från Ekol och sånna tunna "tävlingsstrumpor" eller vad de heter (Svarta, tunna som det står SWE på :P) :)))

Är det någon här som har koll på om det finns sadelöverdrag, bruna stigläder och brun sadelgjord i läder på Gekås?

Har köpt sadel till ungponnyn och behöver lite tillbehör.

Letade också efter sadelöverdrag, men ville ha i fleece. När jag var där i torsdags fanns bara i galon D:

Är det någon som vet om det finns zebrarandiga flugtäcken på Gekås nu? Tyckte mig skymta ett sådant i deras blogg nämligen... Behöver stl. 105 eller eventuellt 115 beroende på hur de är i storlekarna. Någon som provat dessa? Eller Gekås andra flugtäcken?

Är det någon som vet om det finns zebrarandiga flugtäcken på Gekås nu? Tyckte mig skymta ett sådant i deras blogg nämligen... Behöver stl. 105 eller eventuellt 115 beroende på hur de är i storlekarna. Någon som provat dessa? Eller Gekås andra flugtäcken?
Jag har ett från gekås, köpt för två år sedan. Tycker ändå kvaliteten är bra, har dock inte hästar som lever rövare alls någonsin :p Men min täcke har inte magplatta vilket gör att jag nu ska köpa nytt :) Och en sak till, tycker halsen är gigantisk! Har dock inte hadt något annat täcke så kan inte jämföra.

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 630
Senast: zassoo
·
Utrustning Hittade ingen ny tråd för detta året, så skapade en :) Någon som besökt gekås nu under julhelgen? Eller tidigare i höstas? Berätta om...
2
Svar
32
· Visningar
9 284
Senast: Equilina
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 381
Senast: MissKulla
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka