Förresten, är det någon som vet om de har catago senskydd?
När jag var där den 8 maj, så hade dom Catago senskydd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade bara ett par med grip. Strl 34. Jag är själv ute efter ett par i strl 44 men, det fanns inte.
Wow, nu blir jag så inspirerad till att köra 50 mil dit och 50 mil hem! (Alternativt övertala mina föräldrar att köra haha) Att åka till Gekås står på min bucket-list! Är det värt det?
Tjaa, vi har över 100 mil dit och var där både förra året och året innan. Planerar en tur dit i år igen :P Så jag tycker det.Wow, nu blir jag så inspirerad till att köra 50 mil dit och 50 mil hem! (Alternativt övertala mina föräldrar att köra haha) Att åka till Gekås står på min bucket-list! Är det värt det?
När jag var där för ett par veckor sedan fanns leoboots i både silver, guld och rosa har jag för mig.
Även tråd och vita plaststolpar, inte koll på priserna dock. Brukar vara rätt billigt, mamma brukar jaga lågpriser och de ligger väl under priserna i butiker "hemma"
Jag funderar på om jag ska köpa ett komplett pullarträns på Ullared eller köpa en pullarnosgrimma på hööks för 149 kr. Den modellen på hööks gillar jag väldigt mycket men det skulle vara bra att ha ett helt träns. Jag vet inte hur mycket ett pullarträns kostar samt hur modellen ser ut. Jag gillar inte att chansa. För det kan ju hända att pullarnosgrimman på hööks inte finns längre. Det kanske inte lönar sig att köpa på Ullared.
Åh vad synd! Jag har längtar så mycket efter att köpa ett pullarträns och tänkt vänta till Ullared (ska dit 12 juni). Men det kanske kommit in något bättre när jag är därKollade på pullartränsen där. Och tränsen. Gillade dem inte. Kändes inte alls vettiga
Börjes i Tingsryd tror jag har ännu bättre pris annars, än biltema (på plastpinnar). Om jag inte minns galet eller det ändrat sig sedan i höstas Det har inte alltid funnits i Ullared de gånger jag varit där.Tack, är det någon som har exakt pris så är jag tacksam, har kollat på biltemas och de är ju ganska billiga.
När jag var där igår fanns det gott om flughuvor, flugmasker och massa specialgrejer.Ni som har varit på Gekås nyligen, fanns det några flugluvor? Vi ska dit på torsdag i nästa vecka och en utav sakerna på listan är just flugluva. Hoppas det finns!