@LoveHorses44 vill du att jag kikar på nåttÅh, förlåt jag blandade ihop nicken! Det var ju @LoveHorses44 jag skulle skriva till!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@LoveHorses44 vill du att jag kikar på nåttÅh, förlåt jag blandade ihop nicken! Det var ju @LoveHorses44 jag skulle skriva till!!
Oj, och jag har inte sett detta förrän nuÅh, förlåt jag blandade ihop nicken! Det var ju @LoveHorses44 jag skulle skriva till!!
vill du fota vilka hjälmar som finns? är antareslookaliken kvar? (ska försöka hinna få till en bild)Dag två i shoppingmeckat!
Tyvärr är det en del kvar på min önskelista som inte verkar finnas
Men ger inte upp, ska strax ner igen för att se om nått "nytt" är framme sen igår
vill du fota vilka hjälmar som finns? är antareslookaliken kvar? (ska försöka hinna få till en bild)
Nu har de ju hunnit stänga, men kan kolla imorn
Lägg gärna en bild på vad jag ska leta efter.
Finns orange, rött, klarblått.Finns det mycket färgglada schabrak just nu? (dressyr mest)
Jepp! Den hjälmen finns!
Finns orange, rött, klarblått.
Kan ta lite bilder imorn om så önskas
Haha!! Ska kolla med frakt bara så kommer det ett paket till digJag har handlat med Eller ja @KrullTroll har åt mig. Så får visa bilder när jag fått hem det tur med Bukefolk!
Haha!! Ska kolla med frakt bara så kommer det ett paket till dig
Fanns ett utetäcke med 100 g fodring i måndags. Tror det kostade 299:-Någon som vet hur det ser ut på täckesfronten? Eller som ska dit och kan titta inom det närmaste? Skulle behöva ett 100g täcke i strl 135, men de på Hööks är ju så förskräckligt dyra, och då det bara är delfoderhäst så har varken jag eller den andra fordervärden lust att lägga allt för mycket på täcke när hästen har ett 200g, men hade vart bra med ett 100g innan det blir kallare då det är dags för rakning snart.