Ge råd för min osäkerhet?

B

**BORTTAGEN**

Jag tycker det är väldigt kul att hoppas, skulle villija övergå till rikitiga tävlingar nu, har innan bara tävlat i Clerrounder. Det är där som felet kommer, jag är rädd att göra fel, så under som åren som jag haft chansen att tävla så har jag vart osäker, hur ska jag göra för att komma ihåg banan?

Svara?

Anna :confused:

dom flesta klubbtävlingar har nummer på varje hinder,
derav blir det lättare att komma ihåg banan.
om du börjar på en liten klubbtävling blir inte banan så svår heller.
och det du kan göra är att få en som är mer erfaren till å gå banan med dig.

lycka till

Tillåt dig själv att göra fel!!! jag tror att bara du inser att det inte gör något om du gör fel så kommer du att bli lugnare o får då även lättare att komma ihåg bannan... :)

Lycka till!!! :)

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 249
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar