Ge råd för min osäkerhet?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 110
B

**BORTTAGEN**

Jag tycker det är väldigt kul att hoppas, skulle villija övergå till rikitiga tävlingar nu, har innan bara tävlat i Clerrounder. Det är där som felet kommer, jag är rädd att göra fel, så under som åren som jag haft chansen att tävla så har jag vart osäker, hur ska jag göra för att komma ihåg banan?

Svara?

Anna :confused:

dom flesta klubbtävlingar har nummer på varje hinder,
derav blir det lättare att komma ihåg banan.
om du börjar på en liten klubbtävling blir inte banan så svår heller.
och det du kan göra är att få en som är mer erfaren till å gå banan med dig.

lycka till

Tillåt dig själv att göra fel!!! jag tror att bara du inser att det inte gör något om du gör fel så kommer du att bli lugnare o får då även lättare att komma ihåg bannan... :)

Lycka till!!! :)

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 150
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 919
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 259
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Resa när man har hund?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31