Gästboksproblem!

F

Funfair

För ett tag sen skapade jag ett konto på Alxnet och gjorde en gästbok till min sida.
Jag fick en adress jag kunde länka till, och det fungerade bra till en början.

Men nu fungerar inte länken längre. Om man trycker på den står det "Sidan kan inte visas". Är det jag som gjort något fel eller ska jag skaffa en ny gästbok?

kram Frida
 
Vet inte vad det är som är fel. Hade alxnet för ett tag sen, men jag tröttnade på deras snurriga upplägg; jag hittade aldrig rätt.

Nu har jag både räknare och gästbok hos http://www.kaveh.net

Funkar skit bra!! Lätt att hitta, redigera, ändra färger, se statistik m.m.
 
Jag har den enklaste gratisvarianten av Alxnet och det funkar jättebra, förutom nån enstaka dag när deras sida legat nere och besöksräknaren inte syntes. Men den räknade besök ändå.

Kan det vara så att du har råkat välja en variant som man ska betala för och så när du inte har betalat så tas din gästbok bort?
 
De tar ju inte emot några fler medlemmar på kaveh.net så då spelar det ingen roll hur bra det är, man kan ändå inte få tillgång till deras tjänster. :(
 
Jaså! :eek:

Det visste jag inte. När började de med det egentligen. *funderar*


Vad synd...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 929
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: Ava22
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 223
Senast: skiesabove
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp