Gästboksproblem!

F

Funfair

För ett tag sen skapade jag ett konto på Alxnet och gjorde en gästbok till min sida.
Jag fick en adress jag kunde länka till, och det fungerade bra till en början.

Men nu fungerar inte länken längre. Om man trycker på den står det "Sidan kan inte visas". Är det jag som gjort något fel eller ska jag skaffa en ny gästbok?

kram Frida

Vet inte vad det är som är fel. Hade alxnet för ett tag sen, men jag tröttnade på deras snurriga upplägg; jag hittade aldrig rätt.

Nu har jag både räknare och gästbok hos http://www.kaveh.net

Funkar skit bra!! Lätt att hitta, redigera, ändra färger, se statistik m.m.

Jag har den enklaste gratisvarianten av Alxnet och det funkar jättebra, förutom nån enstaka dag när deras sida legat nere och besöksräknaren inte syntes. Men den räknade besök ändå.

Kan det vara så att du har råkat välja en variant som man ska betala för och så när du inte har betalat så tas din gästbok bort?

De tar ju inte emot några fler medlemmar på kaveh.net så då spelar det ingen roll hur bra det är, man kan ändå inte få tillgång till deras tjänster. :(

Jaså! :eek:

Det visste jag inte. När började de med det egentligen. *funderar*

Vad synd...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 948
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 492
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka