Garmin Forerunner 301

Lillflickan

Trådstartare
Är det någon som vet om det går att lägga in egna koordinater i den?
Isåfall ska den införskaffas, fick pengar i julklapp till en gps eftersom jag vill ha en både till ridningen och till att geocacha med :)

Sv: Garmin Forerunner 301

letade runt lite mera på nätet och fick fram att det går att lägga in egna koordinater och navigera sig fram till :)
så nu ska jag köpa en, förmodligen via ebay från usa eftersom det blir billigare även med frakt och moms än att köpa i sverige

förmodligen via ebay från usa eftersom det blir billigare även med frakt och moms än att köpa i sverige

Tänk på att tullen tar ut en ganska saftig avgift också... Har du tur slipper paketet igenom, men har du otur kan du få tull på upp till 30 % av värdet. :crazy:

Tänk på att tullen tar ut en ganska saftig avgift också... Har du tur slipper paketet igenom, men har du otur kan du få tull på upp till 30 % av värdet. :crazy:

menade med frakt och tull, inte frakt och moms :P
men räknade lite mer på det och ser att man max sparar 1-200 så då känns det inte riktigt värt det ändå. så köper nog från sverige iaf :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 161
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 680
Senast: Capybara
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 616
Senast: corzette
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka