Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aicha skrev:Och jag kände antagligen inte igen hälften av alla Buke-ekipage, men en del såg jag allt!
Prince Fair (heter hon fortfarande så, helt plötsligt fick jag hjärnsläpp!) såg jag i terrängen, såg ut att va en fin runda, vet inte riktigt vad som hände på 3an, vände precis bort huvudet då..
Gabby_Ossi skrev:Molinna... höll på att gå omkull på första hindret, och ryttaren flög av... snopet.. bara ingen av dem är skadade till strömsholm nu i helgen
Gabby_Ossi skrev:Jo small gjorde det ja jag fick bråtttom att få ner kameran, men vi har det på film så att vi kan analysera det i a f...
Tror allt är bra med dem, om det inte blivit värre efterhand... Ryttaren var lite öm i ryggen sa hon, men det skulle nog inte vara någon fara... Molinna släppte vi i ridhuset när vi kom hem så att hon fick springa lite och vi fick kolla på henne.. hon var inte halt då i a f
Japp. Allt ok med henne. Vi fick mail häromdagen. Skönt!aicha skrev:Vet du om allt gick "bra" med tjejen som fick åka ambulans på lördagen?
En ryttare åkte av och fick en sträcknig i halsmuskeln + lätt hjärnskakning. Lämnade sjukhuset samma dag.Narcissa skrev:Ambulans? Vad har jag nu missat?