Sv: Gärds?

Jag ska dit på lördag och döma hoppningsprovet. Kanske ett litet Buke tecken när ni kommer in på banan och hälsar så man vet att det är en Bukefalist på banan.;) :bump:

//Sita

Ska du döma hoppningen? Vad kul!

När du ser den här hästen dömer du väl noll straff hoppas jag.:angel:

gte.jpg

Fin häst!

Jag ska dit och titta mest faktiskt, Anna har bara två hästar på lördagen som inte är hennes egna, så då lär det inte bli så mycket jobb. På söndagen vet jag inte än, vet inte om man är så pigg då... :angel:

Det lär ju krylla av Bukare på Gärds iaf...och idag skiner t o m sooolen! :D

Narcissa skrev:
Ska du döma hoppningen? Vad kul!

När du ser den här hästen dömer du väl noll straff hoppas jag.:angel:

Det vågar jag inte lova:angel: Får väl hela domarkåren efter mig i så fall med ÖD i spetsen!

Lycka till! Jädrans vilken frambens teknik din häst har:love:

Narcissa skrev:
Ja, han är en goding men svårriden som få. :-)
Äsch...Vi kan lura ut ÖD i terrängen väl... ;-)

Jag kan hjälpa till och lura in henne (ÖD alltså..) i sekretariatet när Narcissa och mina döttrar rider. ÖD är ju alltid pratglad så bara vi får henne att vända ryggen till så. :devil:
Fast om solen skiner kan Sita skylla på att hon har solen i ögonen. Det gör hennes mamma... :idea:

Skulle väl se ut om vi Bukefalister kör efter eget TR:angel:

Dock vore det kul med någon form av hälsningstecken från Er så jag vet vem jag har på banan.

Hoppas vädret håller i sig så att det blir härliga tävlingar.

//Sita. Buke 4ever

Idasagare skrev:
Fast om solen skiner kan Sita skylla på att hon har solen i ögonen. Det gör hennes mamma... :idea:

Göööör hon:angel: Hade jag ingen aning om;) Hon är på väg till Polen för att njuta av en ridweekend. Väl värt henne, så en annan får rycka in och vikariera.

Amelie heter hon som äger honom... ;-)
Hästen skulle ha hetat Amelies lad men de hörde fel på registreringen..hahaha

Då lär vi ses på lördag. Vi kommer med tungviktarna... ;-)

Då vet jag nog inte vem hon är, fick för mig att det var Emelie som jobbar med Anna som ägde den...

Jaja, vi ses säkert på lördag iaf (jag vet iofs inte vem du är..!) :cool:

sita skrev:
Göööör hon:angel: Hade jag ingen aning om;) Hon är på väg till Polen för att njuta av en ridweekend. Väl värt henne, så en annan får rycka in och vikariera.
Dålig planering att ha ridweekenden nu :angel:
Fast du ersätter henne bra. (Vågar ju inte säga något annat:o )

Vi ses!

Nå? Hur gick det för alla?
Jag är sååå otroligt nöjd med min häst. Han gick hela terrängen för första gången. Lyckan är fullkomlig. Ett års slit och nu ger det resultat!

Narcissa skrev:
Nå? Hur gick det för alla?
Jag är sååå otroligt nöjd med min häst. Han gick hela terrängen för första gången. Lyckan är fullkomlig. Ett års slit och nu ger det resultat!
*KL* STORT GRATTIS! :banana: Vilken klass red du?

Hur har det gått för er andra? :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska mästerskapet i fälttävlan för seniorer avgjordes under helgen hos Gärds RF. På söndagen delades medaljerna ut efter...
Svar
0
· Visningar
526
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
356
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev tre rutinerade ryttare på pallen när Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för seniorer avgjordes hos Gärds RF i helgen.
Svar
0
· Visningar
143
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka