Garderobshandtag till tapetserade garderobsdörrar.

FadeAway

Trådstartare
När vi flyttade in i huset var garderobsdörrarna i Tonys rum tapetserade med samma tapet som resten av rummet. Jag bestämde mig för att ta bort tapeten då den var skadad. Dessvärre var givetvis inte dörren målad likadant under så vi tapetserar över igen. Men då passar inte handtagen vi hade innan.

Tapeten vi tapetserar med är Bilar från Rusta.

När vi flyttade in i huset var garderobsdörrarna i Tonys rum tapetserade med samma tapet som resten av rummet. Jag bestämde mig för att ta bort tapeten då den var skadad. Dessvärre var givetvis inte dörren målad likadant under så vi tapetserar över igen. Men då passar inte handtagen vi hade innan.

Tapeten vi tapetserar med är Bilar från Rusta.

Om han gillar bilar så kolla om det finns att köpa eller om ni på enkelt vis kan göra knoppar av rattar eller däck?

Om han gillar bilar så kolla om det finns att köpa eller om ni på enkelt vis kan göra knoppar av rattar eller däck?

Det behöver inte vara bilar eller bilinspirerat. Men matcha denna tapeten.

204018060101.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: ptr
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 689
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 230
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård