Sofie.S
Trådstartare
Jag har ett par märkeskängor som jag går antal mil i under en vecka. I somras gick skosnörena av så jag hörde av mig till återförsäljaren. De skickade ett par vanliga skosnören som kompensation men de skosnörena som gått sönder var sådana med reflex i och tillverkaren av skorna kunde inte skicka nya. Därför fick jag skicka tillbaka skorna och fick ett par nya. Men nu knappt 4 (!) månader senare börjar jag se att skosnörena börjar skava sönder på de nya skorna också.
Skosnörena går inte att använda när de är trasiga då de skalar av sig och innersnöret går inte att snöra skon med. Jag älskar verkligen dessa kängor! De är de skönaste skorna jag någonsin haft.
Så hur gör man i sånahär lägen? Har jag garanti på dessa nya skor? Ska man returnera de?
Känner mig som världens jobbigaste kund
Skosnörena går inte att använda när de är trasiga då de skalar av sig och innersnöret går inte att snöra skon med. Jag älskar verkligen dessa kängor! De är de skönaste skorna jag någonsin haft.
Så hur gör man i sånahär lägen? Har jag garanti på dessa nya skor? Ska man returnera de?
Känner mig som världens jobbigaste kund