Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh jag älskar din vinterhjälm! Är det ett eget påhitt eller finns det sådant där "nuförtiden" att köpa?
Själv plockar jag fram min snowboardhjälm till vintern
Lite bilder från ett pass i paddocken häromdagen
Galoppen e fortfarande inte mycket att hänga i granen, men den blir iaf bättre! Jag(och sadeln) åker inte alltid fram på nacken för att hon krummar med ryggen. Jag kan komma ner i sadeln bättre och RIDA istället för att hoppa o fara o hålla balansen när sadeln sitter på nacken...
Kan jämföras med en bild från i våras när hon sattes igång efter sitt föl-år.
Visst har det blivit lite skillnad?
(Benlindorna är för att jag tycker det är kul, ingen annan anledning)
Det hade varit skönt att kunna skylla på den
men när jag väl slappnar av och sitter i den upplever jag den inte trång. Jag har dock uppmärksammat att jag börjat spjärna mig ur sadeln, som att bromsa med fötterna (i typ en bil). Funkar inte, men likförbannat så har det blivit en mycket otrevlig ovana. Det är värre i vissa sadlar, främst i dem där stolsitsen tillåts och kanske till och med underlättas.
Inget roligt att se på bild.
Aha, ja då förstår jag! För min del var det bra att rida i dyna under en period när jag spjärnade mot bakvalvet för att ta stöd. Tror dock jag var mer av en knäspjärnare Så det kanske inte alls skulle vara till hjälp för dig