Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De tränare jag rider för vill att jag ska ta mer stöd i tyglarna, men detta leder endast till mer krull i halsen. Jag tycker jag kan driva henne fram till bettet bra ändå, men kanske ska jag ta mer stöd och att det måste bli värre innan de vänder?
Har ridit flera hästar som inte funkar att rida så som man "bör" rida enligt skolboken eftersom det någonstans på vägen blivit missförstånd eller felinlärt. Då får man ta lite omvägar för att sen komma fram till vad det egentligen är man vill.
Har du provat att korta stigläderna något. Du stå på tå och i trav kan det ju vara ok men inte i tölt.
Kanske jag vågar lägga in bilder här för första gången, go easy on me.
Hästen i fråga då Ófeigur, fyrgångare med mycket motor och vilja. Fet som bara den och med ganska dålig kondis men vi försöker vårt bästa. Har försökt jobba med traven sistone eftersom han gärna tar tölt eller galopp hellre.
Skulle nu villa veta vad ni tycker om honom gångartsmässigt? Tar gärna emot tips och konstruktiv kritik som skulle kunna förbättra vår prestation.
Är medveten om att jag vinklar händerna fult, försöker jobba med det...
foderställning